Augustibebis 2012
Usch! Jag la mig på dotterns golv för hon var ledsen, nu kommer jag lixom inte upp... Aj aj aj....
Usch! Jag la mig på dotterns golv för hon var ledsen, nu kommer jag lixom inte upp... Aj aj aj....
I vanliga fall är jag gasig i magen med oregelbundna tider, kan ibland gå två dagar utan att göra 2an, men nu är det supertegelbundet, halvdiarre och gaserna har mer än fördubblats och rapar dygnet om!!
nu har jag lagt upp en suddig bebis och lite magbilder
Oproff- du vet att ni får tillbaka 13000 på skatten då va? :) asbra ju
Godmorgon alles!
Ska strax kila iväg med dottern till dagis, nerförsbacke tio minuter dit, uppförsbacke 15 min hem!! Vill aldrig, men ibland går det bra att masa sig ut...
Annars då, magen är fetsvullen och kärlekshandtagen guppar över byxorna, har ingen sexlust allt pga detta, så jäkla jobbigt!
Ont i fötterna efter en dag på stan igår med. Köpte ett par till hm brallor till. Skönt att ha tre att varva med. Köpte försmå för att de tidigare blir så slappa efter en dag, men nu sitter de nya ångesthårt under handtagen!! Problem man kan skapa va.... Suck.
Hur mår ni? Jag tror jag är snart v 16? Är så för förvirrad efter bakåtflyttningen.
Bokat gravidpilates nu. Hoppas det är bra?! Är så jävla otränad nu alltså!! Igår så började jag "mitt nya liv" igen :) måste sluta med oboy och mackor i tid och otid!
Säger bara iCandy peach...... ;)
AR- kolla in icandyn, vi bor på landet. :)
Tycker allt som rör bebisarna i våra magar hör hit. Men jag tror att Novalina bara vill starta en ny diskussion så vi kan väl bara låta det gå obemärkt förbi...
Idag mår jag uselt. Kunde inte somna då jag hade en onykter spya till sambo bredvid mig. Och det har lixom färgat hela min morgon.... Suck. Hoppas jag kan bli på gott humör snart.
Magen är ännu bara fet. Så tråkigt.
16+1 idag. Härligt.
Saajmon! Klart du ska njuta! Konstigt att hon orkar?!
Appropå bedövning så körde jag profylax bara. Testade lustgasen tre andetag men kände mig bara olustig ;)
Skrev ett Superbra förlossningsbrev!