Augustibebis 2012
Ajdå, det var ju illa, en men, det är väl mest placebo iaf, jag håller tummarna för att det funkar! :)
Ajdå, det var ju illa, en men, det är väl mest placebo iaf, jag håller tummarna för att det funkar! :)
FruFoxy & Sommaren - hejja er, hoppas det är dags nu och att allt går bra! :D
Grattis Gipsy!!
Själv har jag knappt sovit alls i natt, jag brukar kunna ligga på sidan, men i natt ville det inte sig, fick förvärkar på en gång :/ försökte ligga på rygg med lite böjda ben istället, funkade ett litet tag, sen vaknade jag igen. OM han ändå tänker störa min nattsömn kan han ju lika gärna komma ut nu tycker jag (fast jag egentligeninte hinner det just nu)! :P
I förrgår var vi hos min pappa o åt kräftor, så himla gott och mysigt! & igår var mina bästa vänner här med sin ettåring, åt god middag och pratade massa strunt (och bebis/förlossning) så klart! :) Var så harligt att orka vara social :D
På tisdag är det dags för BM igen, hoppas verkligen att det skett nåt med tappen då :D Tills dess ska vi plocka ner halva lägenheten och skeppa till jobbet (där vi har ett stort lager), o fixa till här hemma så det blir fint att fotografera för mäklaren. O så träffa säljaren av radhuset och fixa ihop ett kontrakt samt boka besiktning :) SÅ nu är jag helt nöjd egentligen, om han stannat till BF - har så mycket att göra innan dess, hehe.
Haha Ellen!! I DECEMBER?! :P Värst vad du var pepp idag då!! :P Men jaaa, hejja oss som bara väntar o längtar o orkar med allt :D
Hihi, näe så sant iofs, men i december hoppas jag verkliegn att bebis är ute o rutiner upprättade sen ett tag ;)
Haha jaa bara att blöta ner sig lite o rulla runt i sanden Ellen! :P Låter som att ni kommer få en kanondag! :D
Nej Ellen, det var inte jag. Men jag var på Malmamarken :)
Challelotten! Såg att du skev redan igår (+) att det ju var en evighet kvar till den eventuella igångsättningen 26/8 - här har jag ju BF 25/8 och tycker tiden går alldeles för snabbt nu! Vilka olika perspektiv man har!
Men du har väl redan gått över tiden,så då blir man väl mer otålig :P
Blev iofs väldigt uppbokad nu eftersom vi ska ha hit mäklare och fotograf på måndag, o på morgonen så kommer först folk som ska putsa fönstrena! :P jag har klagat i flera veckor på att bebisen inte kommer, men nu får han snällt stanna i magen iaf tills på tisdag! Helgen är totalt uppbokad med städning/röjning/körning av grejer som inte ska vara med på fotografering/visning. Och så blir det middag hos den blivande morfadern med våra bästa vänner! :)
Mrsnoname- usch vad jag lider med er, det går inte att förstå er smärta just nu, men vi finns här allihop för er sa du veta! Skickar massa massa styrkekramar till er!!!