Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

God morgon! Gissa om man sovit dåligt i natt?! Rul om två timmar nu... Drömde konstiga drömmar om det. Ska försöka att njuta extra den där stunden idag för herregud vad man längtat och räknat dagar!

Jag känner livmodern precis vid naveln (18+1)

• Sommaren12

Pixel3: låter som ligamentet. Läste att det kunde göra riktigt ont. Har vaknat med sån smärta på natten två gånger och det gör vansinnigt ont, speciellt om man rör på sig.

• Sommaren12

Tillbaka från rul. Allt såg så bra ut det bara kan. Har moderkakan i bakvägg och blev inte fram- eller tillbakaflyttad.
    En liten flicka väntar vi!! Hjärta Är så himla överväldigad och lycklig just nu! Grät på rulet haha!

• Sommaren12
    jguz skrev 2012-03-13 12:26:12 följande:
    Tycker oxå att det verkar vara många tjejer :)

Kan inte ni som varit på RUL skriva er på en lista typ:

Bf
    8/8 - evabritt - flicka
    10/8 - Kajsa - flicka
    13/8 - Lotta - pojke

Osv :)
    Eller nått sånt :)
    Kan ju lägga till det i BF-listan i TS? Annars blir det så myyyycket lista i tråden. Tycker jag ;)
  • Sommaren12
    Aprilia1977 skrev 2012-03-13 13:10:00 följande:
    Åh, så roligt. Jag har nedräkning själv... om 3 timmar är det vår tur. Är orolig att allt inte är som det ska!

Men grattis till er!!!Solig 
    Du ska se att det kommer gå fint!! NJUT! Inte så ofta man får "hälsa på" liksom ;) Fast idag fick jag veta att jag antagligen kommer göra ytterligare tre ul i v 28, 32 och 36.

Tack för alla grattis! Är SÅ glad idag! =) Längtar tills ikväll när jag ska berätta för mamma, hon kommer bergis börja lipa haha!  
  • Sommaren12

Any19877: grattis! En av varje låter underbart! :)

Strongenough: väldigt tråkigt att höra att det inte gick så bra. :( kan inte föreställa mig. Jag vet inte hur ni andra är och om det är för att jag är förstföderska som jag är lite naiv men jag tar nästan för givet att allt ska va bra. Hoppas ni känner att ni har ett bra stöd i sjukvården. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen! Styrkekramar!!

• Sommaren12

Willes mor: ny i tråden? Förlåt men har lite dålig koll. Välkommen isf! :) vad trist att du fick så dåligt bemötande förra förlossningen! :( Usch sånt är jag nervös för... Hoppas verkligen alla här får allt stöd de behöver när det är dags!

Svar på tråden Augustibebis 2012