• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jguz- Gud så jag är gravid! Började grina när jag läste att du får en tös, för att du skrev att du blev så glad?! Haha man är ju tokig va!!

• Ellenbmt

Hejohå- känner exakt som dig. Grinar ofta för det för mig så ledsen att varken jag eller sambon verkar hinna med att vara glada över ett till liv. Dessutom är jag så jävla orolig att min dotter, mitt allt, ska bli satt i klämm!! Nu grinar jag visst igen...

• Ellenbmt

Åh jag hade med panikens ont i magen igårkväll. I tarmmagen tror jag för jag rapade en timma minst. Sen somnade jag tillslut. Idag är det borta så kan tänka mig att sambon fick en ljuvlig natt i gröna gaser?! :)

• Ellenbmt

Jag har med den dör huggande värken i höger sida långt ner på magen! Ofta i samband med promenad eller när jag ska knyta höger sko...

• Ellenbmt

Jag är med sugen på vin först nu. Drömde om cigg med, rökte på fest ibland förr...

• Ellenbmt

Sommaren- du kan ha den minst i 4 månader tror jag. Kan vara en skön lösning om du ska amma, i början kan det ju vara mkt nattsnuttande då är det ju skönt att slipa kliva upp ur sängen å böja ner sig i en spjälsäng. Hade spjälsäng vid vår fotända med dottern, vill påstå att jag som så nybliven mamma var så nervös att jag ofta sov med sambons fötter typ i nackfn för att sova nära bebisen. Nu har vi valt dn vagga som får plats vid min sida av sängen...

• Ellenbmt

Naimis- samma här. Jag har aldrig känt mig så grå och tjock. Det går ju över sen men det är svårt att vara toppklass lycklig med ont och svajande självförtroende....

• Ellenbmt

Appropå kommentarer från folk. Min mamma (som är världens gottegris, överviktig jojobantare med noll Självdiciplin) sa till mig redan v 8 att jag var fet! Vägde då 54kg 156cm kort. Nu igår himlade hon med ögonen och sa att sådär tjock lät du dig inte bli sist!! Ojojoj.... Även kommenterat min rumpa och lår. Väger nu över 60, vilket jag aldrig tidigare gjort utom precis innan bf sist.. Blir så ledsen, och dessutom när det kommer från min mamma som har så extremt dålig karaktär. Tänker tyst: banta dig själ. Istället för att leva genom mig!!

• Ellenbmt

Förlåt om jag tappade det nu :) blir bara så sur!!

• Ellenbmt

Min dotter tycker Albin, det tycker vi är ganska fint! Hon är två och ett halvt, Nobel tycker hon med....??

Svar på tråden Augustibebis 2012