Noli skrev 2012-02-02 17:13:04 följande:
Hoppar in här om det är okej! Har följt tråden länge men inte vågat skriva av rädsla för missfall osv, men nu känns det som att jag gärna vill vara med och prata "gravidgrejor"
Går in i vecka 15 imorgon, fast det känns väldigt overkligt och osäkert då jag inte gjort något VUL/UL eller känt bebisen ännu. Har en son sedan tidigare som är 2,5 år så det är inte min första rodeo...
Angående kläd- och storleksdiskussionen så var jag en 34 innan sonen, med platt mage och smal midja som jag gärna framhävde för att dölja min stora rumpa & lår. Blev väldigt stor med sonen (gick över två veckor och fick ett stort barn) så magen är inte platt längre och det är faktiskt något jag tycker är jättetråkigt. Vet liksom inte hur jag ska klä mig numera när tajta toppar inte funkar! Men då ska erkännas att jag inte tränat något heller, så lite bättre kanske det skulle kunna bli...
Välkommen till tråden! Förstår att du nojjar dig när du inte varit på ul ännu, hade jag säkert med gjort om jag inte varit där. Tycker t.o.m. det känns overkligt
trots att jag varit där!

Men så är det ju, för det mesta känner man ju inget första tiden och då är det ju lite overklighetskänsla. Men tror ju självklart ditt pyre stirrar runt där inne precis som den ska och om du har barn sen innan är det säkert bara en tidsfråga innan du börjar känna "fjärilarna"
Skriv gärna in dig i bf-listan i trådstarten! :)