• Lindhaz

Augustibebis 2012

Många lyckade ** menade jag såklart!

• Lindhaz

Grattis Lillamia :D skönt att allt gick bra till sist iaf!!... Sommaren fy vad taskigt av sin kropp - trodde liksom du att det var time! :( snart!!!! Ellen skönt att åka in för koll iaf. Hoppas på det bästa - ingen havandeskap men ändå en igångsättning kanske? ;P ... Nu rullade jag in på bf + 3 och känns lika hopplöst! Har iaf fått hem ägg och sylt från svärmor så idag blir det bak ;D och mannen kunde nog ta ut lite timmar för att fördriva tiden med sin snart deprimerande sambo!! Fick ett mindre aggressionsutbrott igår kväll! Haha :)

• Lindhaz

Dagen började med konstig mage som övergick i kraftig diarre, nu har jag börjat få ont i ryggen men mer i mitten inte så mkt i ländryggen! Strålar liksom, typ hela tiden!? Tror ni det är vanlig ryggont eller kan det tänkas vara på g!!! som man överanslyserar allt :(

• Lindhaz

Om ni tänker er precis under bh bande mest på vänster sida! Kan det verkligen vara värkar? Gjorde precis sjukligt ont, kallsvettades nu är det mest mollande smärta! Så högt upp sitter väl inte värksmärta?

• Lindhaz

Tog en panodil och ett bad - smärtan försvann i badet men så fort jag reste mig därifrån så kom den tillbaka! :/

• Lindhaz

Sommaren - yey! Du ger oss andra hopp : all lycka nu!! Fru foxy stort grattis och fortsatt lycka till :D

• Lindhaz

Vad härligt Ellen! Måste kännas sp skönt att veta att det definitivt blir bebis snart!!! Mina värkar eller vad det nu var försvann efter 2 h :( hopplöst känns det som! Men alla värkar gör väl sitt! :) vi får se hur natten blir!

• Lindhaz

Efter en färdknäpp kl 9 har jag nu haft regelbundna värkar 4-7 min emellan även en bit eller hela (?) slemproppen kom! Nu för det nästan ont att kissa också! När är det dags att ringa fl? :/ har tagit en panodil för ca 30 min sen och ännu verkar den inte hjälpa!

Svar på tråden Augustibebis 2012