Augustibebis 2012
Jag är i vecka 7+1 och mår konstant illa men spyr inte, ömma bröstvårtor , trött i hela kroppen, orkar inte göra mkt. Tycker synd om min sambo som får ta mkt
Jag är i vecka 7+1 och mår konstant illa men spyr inte, ömma bröstvårtor , trött i hela kroppen, orkar inte göra mkt. Tycker synd om min sambo som får ta mkt
Om den inte e moussersnde så klarar den sig och ska inte stå varmt för då jäser den. Rumstemp helst
Dom säger ju de att man mår mindre illa med pojkar och väldigt illa med flickor..
Med min etta(pojke) spydde jag fram till vecka 12
Nr 2 bara illamående - pojke
Nr 3 spydde - tjej
Nr 4 bara illamående . Återstår och se va de blir
Hallå. Nu har jag läst så pass länge i denna tråd och skrivit någon rad men inte så ofta så ni lägger märke till mig. En aktiv tråd de här och det e ju bra. Väntar mitt 4:e barn som beräknas komma enligt fl 14/8. Ska på vul den 7:e feb och längtar som en tok, har barn 7,4 och 1 år gamla, och det är 2 pojkar och 1 flicka. Tror de blir en pojk denna gången men de återstår och se... Är fortfarande mammaledig. Annars e jag egen företagare
3apåG-detta va planerat så det e kul. Jag kommer jobba fr.o.m. Maj och framåt:) med tanke på att vi har sösongsarbete så kan jag jobba hur jag vill, sambon tar de mesta samt personal. Har inom restaurang:) FruFoxy Kul att vi e några som väntar nr 4:) vi e i valet och kvalet om vi ska ta reda på de. Men tror de lutar åt att vi tar reda på de. Jag e ju nyfiken ju:)
Ang kön så vill min sambo ha en pojke. Dom 2 första pojkarna har ag med en annan kille. Men vore kul med en tjej för dotterns del... Men känns som pojk denna gången men brukar ha fel....:)
E roligt va kroppen kan göra egentligen, att inte gilla saker på flera år och sen helt plötsligt bara för att man är gravid så tycker man helt plötsligt om de. Konstigt de där
När jag ska göra nupp så kommer jag vara i vecka 12+6
Ellenbmt- jag ska inte heller göra kub. Nupp ska jag göra för jag vill se bebis:)
Jag blev så sugen på kebabtallrik så de får de bli imorgon.... :)
Ang hur många kilo man kommer gå upp så ligger väl jag på mellan 13-20. Jag hoppas att kunna hålla mig lågt,,,
Jag har gått upp innan på 13, 22 samt 15 kg . Med nr 2 va jag såååå stor.... Hua mig ha ha