Augustibebis 2012
Tack Naimis, den ska jag absolut spana in! :)
Tack Naimis, den ska jag absolut spana in! :)
Blomsterfröna: åh ett radhus!! :) vill också ha ett! Har spanat in de där på getingen, tycker de är så söta utifrån iaf. Mrn inte aktuellt för oss. Och ja snön... Ska köra hela helgen mellan släktingar, gäller att va försiktig!
Nån som använder gravidbälte i bilen?
Novalina: IW är gruppträning på crosstrainer som blivit väldigt populärt senaste åren. Lite som spinning (på mitt gym kombinerar man t.om. spinning och IW) fast på crosstrainer då som sagt. Jag har bara testat en gång för jag hade fördomen att det va "kärringjympa" men shit så jobbigt det va! Man bestämmer ju själv genom vilket motstånd på maskinen man väljer.
Stövelkatten: haha jag kan inte förklara för jag fattar knappt själv men min kompis hade ett sånt och vill nu att jag ska använda det. Ser ut som en blöja typ. Tror det är för att ifall man krockar så ska inte magen å bebis ta smällen på nåt sätt... Tänkte bara se om nån använt det? Jag är skeptisk nämligen.
LiJon: för många är det bara rul i v 18 och inte fler men det varierar otroligt! För egen del kommer jag totalt göra 4-5 ul under graviditeten men det är för att jag har spec mödravård, annars hade det bara blivit kub och rul.
Saaajmon: usch va hemskt! :(
Hur mycket får man ut i månaden med lägsta nivå? Finns en risk att jag med får det.
Hu va lite lägsta är... :S hoppas jag slipper!
v 14 idag... :) Nu har vi berättat för hela familjen! :)