Augustibebis 2012
Ang hur göra med första barnets sovplats: Jag har sett till så min tjej här hemma har rutiner som passar när bäbisen kommer . Nu sover hon i eget rum, badar först sen saga å godnatt sång sen en liten puss så går jag ut därifrån. Hon har varit sjukt beroende utav mig å mitt hår( som hennes snutte filt) innan när hon somnat å sovit bredvid mig jämt fast lagt henne vid kl 19:30 å smygigt ut å så har hon ibland vaknat för att jag inte ligger dör med mit hår:P Så nu sover vi sjukt mycket bättre allihopa :D kände att jag kommer själv inte kunna sova med både ett barn i sängen å en liten nyfödd bredvid i en spjälsäng :P Å så är de ju inte länge sen vi blev sambos å man vill ha sin kvälls tid för sig själva :) Nu e ju min dotter 3 år så var ju på tiden .... Så har vi gjort iallafall fall å känns bra . Tror alla sätt e bra, man får känna efter hur man säljv fungerar å vill ha de å sitt barn som msn redan har. Men ska man göra någon förändrig tror jag de e bra å fått in de nya rutinerna riktigt innan bebisen kommer så inte första barnet tror att pgr av bebisen ...