• Gadget

Augustibebis 2012

Jloow, varför måste de söva vid ett om än kortsiktigt planerat snitt? Det trodde jag bara skedde vid katastrofsnitt. Men det är du som hade problem med smärtlindringar föresten eller hur, så jag gissar att det spelar in.
    Trist om inte ens pappan får vara med.
    Hejar på att vändningsförsöket lyckas. Snart har ni er bebis hos er i alla fall på ett eller annat sätt. Lycka till!

• Gadget

Jloow, du får försöka hålla fast bebisen.
    Jag hoppas så du slipper snittas, särskilt i din situation.

• Gadget

Har precis varit vid badet och börjar snart tröttna på alla egentligen väldigt gulliga kommentarer om att nu är det väl snart dags. Och i mataffären har det länge hetat "men är du fortfarande gravid?!". Öh, nej.... Nästan så det känns som om jag ska skämmas för att jag inte klämt ur min unge än. Förstår att de menar väl och inte har något roligare att säga till en, men det börjar bli tjatigt.

• Gadget

Jag har börjat samla påsarna man köper frukt i från mataffären, dessa tänkte jag använda till stinkande blöjor i den mån de räcker till.
    Men det blir nog en separat tunna på balkongen kanske, eller den som redan står där som vi idag använder till kattlådan. De där refillsystemen till särskilda blöjhinkar känns galna i mina öron.

• Gadget

Stort grattis Naimis!

Och lycka till tjockisbullen - vad spännande att veta att imorgon kommer han.  

• Gadget

Började dagen med morgonpromenad inkl några extra trappor och har precis putsat fönstren i 30 graders värme. Ska inte bebisen komma ut då?

• Gadget

Tänker på dig Tjockisbullen att du säkert går där och tar dig igenom värkarna i detta nu. Lycka till!

• Gadget

Vi har köpt ett paket ettor. Här i Tyskland är affärerna visserligen stängda på söndagar, men alla andra dagar kan ju maken åka och köpa mer när set behövs.

• Gadget

Ja wow vad bebisar!

Tjockisbullen har jag redan gratulerat i bildtråden, men stort grattis också till Karo77, Jloow, Maaya och Noli. Tror det var alla va?!

Svar på tråden Augustibebis 2012