Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Är ni mycket trötta nu? Jag har sovit bort flera kvällar senaste veckan. Trodde först det va jet-lag efter NY fastän jag inte direkt brukar bli jetlagad när vi varit där, men nu inser jag att det måste va en del av nästa fas eller nåt. Kommer man va trött fram till bf nu?! :S

• Sommaren12

Fru elle: Sixten är jättefint! Passar ju bra till era andra barns namn dessutom! Låter som en söt liten syskonskara!

Aprilia1977: om det gör så ont, kan det inte möjligen vara bråck? Har aldrig haft det själv men har ju hört att det gör rätt ont mellan benen.

Issan: åh välkommen hem! Ska bli kul att se dina bilder! Hoppas jag inte inser att jag missade att köpa nåt! ;) jag har mått exemplariskt hela graviditeten eg. Inte mått det minsta illa eller så, inga andra direkta besvär heller. Nu har jag lite ont i svanken och revbenen och så kom tröttheten också men annars bra.
    Vet inte vad du vill ha för slags tips på förberedelser men jag tänkte prova på mindfullness för gravida. Finns cd att köpa på mecura på nätet. Har inte provat än dock, men hade så jääävla ont i magen här om dagen och försökte då tänka enligt mindfullness och det hjälpte faktiskt att bara acceptera smärtan ist för att försöka ignorera den.

• Sommaren12

Tesdy: min man ger inte heller magen nån vidare uppmärksamhet vilket sårar mig lite. Han frågar mycket hur det känns å så och vi pratar ju massa om det men han verkar inte vilja känna så mycket. Han säger att han tycker det känns obehagligt när hon rör sig. :/ kanske inte vad jag hoppades på men det betyder ju inte att han skiter i det, det är väl bara så han är helt enkelt.

• Sommaren12

Har nog provat alla gravidappar i början när jag var så exalterad haha! Babycenters är absolut den bästa!

• Sommaren12
    NiniMe skrev 2012-05-17 06:31:33 följande:
    Så då har jag fått lillan på video :) Har lagt in videon i min blogg

ninniyesthatsme.blogspot.se/
    Kan inte se... :( Står "Filmklippet har tagits bort på Facebook eller är inte synligt pga sekretessinställningarna".
  • Sommaren12

Fint Ninime! Jag brukar få beställningar av familjen på cupcakes, vet inte hur det gick till min jag har fått nån slags cupcake-pro-stämpel! :D ska kolla din film igen sen när jag sitter vid datorn.

• Sommaren12

Var här inte en diskussion om e-legitimation för ett tag sen?! Kan nån hjälpa mig isf. Jag håller på att bli galen, får det inte att fungera! Har provat att aktivera i bankomat flera gånger men det blir aldrig nåt. När jag loggar in står det bara aktivering pågår... Har Nordea!

• Sommaren12

Tjockisbullen: vi finns här när du har tid! :) jag tror jag är här för mycket haha!
    Varför ska du gå NER i vikt?!

Svar på tråden Augustibebis 2012