Augustibebis 2012
Fruelle: Det funkade inte ändå med Nordea... :( Ger upp, får ringa till kundtjänst och fråga hur jag ska göra. Vill ju kunna logga in på FK! bläää...
Fru elle, vet inte vilken dosa jag har men har en mac. Mannen fick sitt att fungera för nåt år sen å vi använder samma dosa men för mig funkar det inte. Får nog kontakta kundtjänst. Tack iaf!
Bez imena: du är bara välkommen! Jag känner med samma som du ibland, oftast på kvällarna eller när jag tränar. Känns nästan som hon försöker ta sig ut! Obehagligt!
Grattis till Stringenough. Hoppas alla mår bra!
Sista föreläsningen idag, sen blir det bara egenstudier två veckor. Känns lustigt att jag snart ska va ledig!
Any19877: Jag får tillbaka en del på skatten så jag tänkte försöka få dom att räcka så länge som möjligt i sommar och börja ta ut fp helst inte tidigare än mitten av juli. Jag har också bara bebis i tankarna så det är tungt nu inför sista tentan och grupparbetet. :/ Men snaaart ledig! Ska bli skönt!
Strongenough: Säger som alla andra, bra att hon kollade lite extra!! Om du har tid och lust så har vi förresten skapat en lista för de komna bebisarna där du kan skriva in om du vill.
Ullis: Ring förlossningen!!!