• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Ja, det är ju iofs mkt bra svarat... Får försöka tänka så kanske.

Fick lergigan comp det var ingen fara för bebisen. Om det inte hjälpte skulle jag få primperan...

• Ellenbmt

Ari - jag har testat vanlig lergigan idag. Tycker det hjälper bra. Men har som en klump i halsen...

• Ellenbmt

Vi kombinerar iCandy peach sittvagn och brio Nova. Älskar novan då den har tokbra schwung:) den gungar på fjädrar så man kan köra på skogstigar utan att barnet störs. Men candyn är ju både snyggare och lättare att manövrera samt packa in i bil.

• Ellenbmt

Grattis gulli!
    05091112Åh nej?! Styrkekramar

Kikar in och läser ikapp. Fortfarande mkt om vagnar ser jag. Är inte så kunnig med det så jag är tyst tillsvidare :)

Mår illa fortfarande. Ballongmage ikväll!! Ser galet höggravid ut!
    Gillar oboy.
    Trött!!

Godnatt alles!

• Ellenbmt

Naimisen- jag har jobbigt med magen. När jag mår illa blir jag samtidigt väldigt dålig i magen!? Som om dry vore magsjuka.

• Ellenbmt

Vad ska man säga för att få vul på provtagningen? Verkar som att alla ni har fått vul vid inskrivningen?

• Ellenbmt

Gått från b till e redan! Samma sist, då fick jag mjölk v. 21! Galet sån ko man kan va :)

• Ellenbmt

Naimisen- exakt samma för mig det där med amning. Hon var yttepytte och mina vårtgårdar blev som hennes huvud nästan :) groteskt. Hon fick bara tag om vi hade napp på, och den lossnade hela tiden för att brösten var så fyllda och hårda. Mjölkade mig själv i tre månader och matade henne med kopp. Ej flaska då det skulle förstöra framtida amning. Men det blev aldrig någon framtida amning!!

Nu får vi se med nästa, jag vill ju att det ska fungera, men jag minns bara all stress och all spilld mjölk överallt!

Svar på tråden Augustibebis 2012