• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag är gasig, skitnödig, mensvärk, tungandad, magknip både nere i magen och strax över naveln ibland. Mkt obehagliga sd men så jävla diffusa så omöjligt att klocka, tappade slem hela dagen på midsommarafton.... Även ilande i blygdbenet samt vid urinröret? Är omföderska ju, men sist hade jag bara vattenavgång a la Hollywood, och sedan lite lätta sd i två timmar... Vet lixom inte vad jag borde känna..... Ont i ryggen kan ju vara av allt fysiskt man gör. Är illamående till och från med.... Usch.
    Jag vet att det bara är att ringa in och kolla, men jag är ensam med dottern jämt och det är över en timma till fl....

• Ellenbmt

Jo han brukar vara hemma efter åtta... Då är man jj så trött... Usch! Förlåt att jag är så gnällig :)

• Ellenbmt

Lilja- jag är med skiträdd för bristningar! Undrar varför när så många har dem... Men jag kan inte låta bli att tänka att min sambo kanske en dag vill ha en slät fin tjej istället för en randig... Låg självkänsla.se jag vet....

Har fått några "skråmor" på höfterna, men nu har min mage brakat iväg sista dagarna så jag känner mig livrädd... Snart, snart, är dagen här....

Någon la in en snygg bild på en smal mage med bristningar i bildtråden, vi går gå tillbaka och glo på den sen, ha det som målbild.

Påtal om växande mage- jag gjorde en så sjujävla god kycklingcurry nyss, åt så det stretar i skinnet och andas, det kan jag nästan inte alls. Tokgott!!

• Ellenbmt

Eigthytree- jag är med vrålhungrig.
    På fl vi var och hade föreläsning sa de att man ska äta något, ex macka och mjölk innan man somnar varje kväll mot slutet, så man inte hat fastande mage om det sätter igång på natten.... Jag glömmer av att äta på kvällen för vi äter middag ganska sent.
    Just nu ligger jag i sängen och är så hungrig att jag vill spy, så jag orkar inte gå upp....

Jag fiser med mkt och är skitnödig ofta

• Ellenbmt

Låter härligt Roos!

Låter gott katten, kanske värt smärtan? Kanske inte....

• Ellenbmt

Vi kommer ta emot besök av mina föräldrar efter fem-sex dagar, sedan efter tre fyra veckor får släkten komma, de har så många barn med sjukdomar jämt så de förstår nog!

En fråga- helt ärligt, vad tycker ni om namnet Loa? Vi har fått det lite på hjärnan men kan inte bestämma oss om det är ett namn som bara är lite coolt eller om det fungerar ett helt liv? Cornelia och Loa?

• Ellenbmt

Sommaren- jag börjar bli galen av att inte få se, har bara varit på rul, och en vecka innan rul då jag hade panik. Funderar ofta på om jag ska ringa in och be om ul av någon påhittad anledning.... Men törrs lixom inte.

• Ellenbmt

Sommaren- jag ser inte att någon svarat dig, jag tror, som omföderska, att alla känner förvärkar olika, för mina nu känns inte alls lika något jag hade sist?
    På mig känns det lite som att det blir tokigt trångt i magen och så blir jag nästan lite yr och matt och vill automatiskt spänna mig lite... Molar lite och så vipps så klingar det av ett tag...

Man kan ha förvärkar hur tidigt som hellst tror jag, men det är ju såklart vanligast mot slutet. Tycker v 34 är slutet :) se det som positiv övning...

• Ellenbmt

Sommaren- om du är lite pysslig så kom jag på vad jag hade gjort. Känns bökigt att byta massor av överdrag, sy på kardborrar på hörnen och så frotté dukar med kardborrar i hörnen, så kan man ju bara slita av och lägga på nytt direkt... T.om. Med enhandsgrepp, något du snart inser är brutalt bra :) annars, så säljer ju libero underlägg på Ica, engångs, ganska fina och bra att ha med sig ut ibland, ganska dyra för vad de egentligen är, men som sagt, dom finns... Man får prover i påsen på bb tror jag.

• Ellenbmt

Ninime- samma här! Har fått så in i helskotta mkt gjort idag!!
    Månne att det är den där "sista energin" man vill ha fint och klart runt om sig!

Svar på tråden Augustibebis 2012