Augustibebis 2012
Vila! Beställ pizza eller låt andra laga mat. Vad har de för nytta av dig när du ansträngt dig och åkt in till akuten igen?
Sov ensam i natt, sambon surade på soffan. Ganska skönt faktiskt.
Men dessa förvärkar! Framförallt får jag ont i höger ljumske, ner vid skidan och upp i ryggen, men det drar på även på vänster sida. Blir lite slut av smärtan, måste jag säga. :/
Jag drömde att jag blödde, och att jag trillade på magen flera ggr.
Dö, elaka förvärkar, dö!!! Sen igår kväll till nu kommer de i varierande styrka med 10-3 minuters mellanrum.
Och sambon hittade på ännu en ursäkt till varför han inte kunde borra upp vaggan idag... Och dessutom har han ju minst fyra veckor på sig! Bah, bäst för honom!
Och en jättelöjlig sak; när jag väntade sonen frågade jag min Magic 8ball om när han skulle komma, och den hade rätt! (dagen efter bf) Nu passade jag på att fråga igen och kulan säger att bebisen kommer inom en vecka.
denna kula har även svarat att jag kommer från yttre rymden, så man får ju ta det med en nypa salt. ![]()
Tjat, tjat... Men nu kommer smärta och sammandragningar var tredje minut. Ska nog ringa och höra om de vill titta på mig efter vi ätit, om det fortsätter.
Är ju 34+4 nu, vet inte om de då försöker stoppa eventuell förlossning eller om man bara får låta det vara.
Jag kände efter igen och livmodertappen var ännu lösare, kändes mer som slidmynningen, skinnflik runt "räffligt" hål. Låter det bekant för någon?