Augustibebis 2012
Nej, precis. Eller om man inte kunde vara sjukskriven för att man är arbetslös. Nåja, kan ju vara så de ser det, men då överklagar jag.
Jag vill baka munkar! Men orka gå till affären med kryckor, och i regn dessutom.
Jag vill baka munkar! Men orka gå till affären med kryckor, och i regn dessutom.
Sorry, telefonen var inte riktigt med på svängarna.
Ja, det kan vara värt besväret...
Munkar är inte klurigt, man får passa sig vid friteringen bara.
(kokosfett i kastrull)
Tyvärr somnade jag på soffan och vaknade nu av att sambon ringde sex ggr på raken...
Jag har bakat munkar!!! Så himla goda blev de.
Nu glor jag på top model och äter mig tjockare.
Tyvärr ringde min far nyss och lämnade ett självömkande meddelande igen. Undrade hur det gått med barnet. Just det...
Jag var väldigt peppad på förlossning, men nu har jag tappat sugen ganska rejält. Jag tror till störst del det beror på att jag har så ont, dagligen. Jag hade tänkt mig att jag denna gången skulle klara mer smärta och kunna ha kontroll eftersom jag fött innan, men jag har tappat självförtroendet efter helgen då jag hade ordentligt ont men det inte var något annat än pinvärkar. Jag känner mig klen, helt enkelt!
Kanske inte är det nyttigaste heller att bara ligga hemma, men kompisar ser eller hör man inte röken av. (däremot ser man ju bilder från alla tjejkvällar på Facebook) nästa fredag åker vi ner över helgen och träffar två universitetskompisar i Linköping, plus den enas lilla februari-bebis! ![]()