Augustibebis 2012
Vi valde också Danderyd pga vi bor så nära( Sollentuna).
Idag är det dags för rul och jag är väldigt nervös...!!!!
Vi valde också Danderyd pga vi bor så nära( Sollentuna).
Idag är det dags för rul och jag är väldigt nervös...!!!!
Nu har jag varit på rul och blev flyttat en dag. 14 augusti är det nya bf datumet.
Vi fick veta att det är en pojke och en tjej dom myser i min mage;)
Jag hoppas att allt kommer ordna sig för et strongenough! Stor kram
Grattis!!!
Pojke! Min pojke har 142 och tjej 154!;)
Sommaren12: jag jobbade också innan jag började studera och just nu håller jag på att samla alla intyg fr mina dåvarande arbetsgivare. Jag har haft olika inkomster fr 2 olika jobb. Vet du om de kommer summera de inkomsterna eller basera min sgi bara på inkomsten fr 1 jobb?
Hoppas det kommer gå bra för oss alla;)
Håller med dig Karo77! Jag blir ochså trött på att höra hur bra det är att ha en av varje... Jag väntar tvillingar, en av varje, men jag hade absolut inga preferenser och då säger alla att jag hade tur! Betyder det att om det skulle vara två flickor eller pojkar att de skulle bara mindre värda?
Hej tjejer! Jag har bara en fråga angående sgi..
J
Innan jag började läsa på högskolan så jobbade jag på två olika jobb som timanställd. På det ena jobbet hann jag jobba i 9 månade med varierande lön och på det andra bara i 5 månader. Kommer fk basera min sgi bara på det ena jobbet eller på båda två?
Är i v 27 och gått upp 10 kg, dock väntar jag tvillingar och har sf måtten på 32 cm:)
Hej! Vi tecknade TH försäkring redan i v 26 och pga att jag väntar tvillingar var det viktigt för oss:)
Var hos Bm idag( v 26+2)
Sf-mått var 32 cm!:)
Järnvärdet: 119
Viktt :66, gick upp 10 kg( 2 kg på två veckor efter senaste besök)
Hjärtljuden: 142( pojken) 148(tjejen)