Augustibebis 2012
Nupp är själva ultraljudet som tas vi kub.. Kub är alltså både nupp och blodprov om jag förstått det rätt..
Nupp är själva ultraljudet som tas vi kub.. Kub är alltså både nupp och blodprov om jag förstått det rätt..
Jag får verkligen inte i mig nått att äta.. Mår inte så jätte illa men ALLT jag tänker på att stoppa i munnen känns motbjudande :( och då börjar man må illa för att man är hungrig och då blir det ännu svårare att äta... Hoppas detta går över snart men gissar på att det bara är början.. Sist mådde jag dåligt fram till v. 16.
Hahahaha Therese!!! Dig väntade jag mig inte att se här i denna tråd
Kan du gissa vem anonyma jag är??
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!
Fick en hostattack innan och fy fasen vad ont jag fick i livmodern. Ajajaj.. Annars har dagen varit bra.. Åt konstant från det att jag vaknade och lyckades hålla illamåendet och den allmänna olust känslan borta ända tills jag somnade ett par timmar och blev hungrig under den tiden.. Mår inte alls bra nu.. Men än så länge har jag inte kräkts men det vore kanske bra om man kunde göra det.. Kommer ihåg från sist att man mådde bra efter varje gång man gjorde det :/
Många som ska på vul på måndag.. Vi också.. Är jätte nervös inför det!
Tossan: ja här är det verkligen livat! Svårt att hänga med ibland :) grattis och välkommen :)
Så skönt med jullov.. En hel månad kvar tills skolan börjar igen.. Pojken går på dagis ett par dagar till innan sin långledighet så nu har jag precis lämnat honom och nu ska jag gå och lägga mig :)
Känner att graviditetsnyheten har lagt sig lite och jag har ingen som helst lust att berätta för någon längre. Har fått någon pinsamhets känsla över det, som att folk kommer tycka illa om att jag är gravid. Konstigt, för bara några dagar sen ville jag berätta för ALLA! Sambon däremot planerar för fullt för hur han vill berätta.. Ett förslag var att slå in hela mig som julklapp haha..