Augustibebis 2012
Saajmon: www.blimamma.se där kan man fylla i bf eller senaste mens och så får man massa datum under graviditeten när olika saker händer
Saajmon: www.blimamma.se där kan man fylla i bf eller senaste mens och så får man massa datum under graviditeten när olika saker händer
Min tjej är ju född i september och jag lovade mig själv efter den sommaren att aldrig mer vara höggravid på sommaren. Haha det gick ju sådär.. Jag var så sjukt varm hela tiden. Kunde inte sitta i soffan utan att ha fläkten nära. Men alla årstider har nog något jobbigt. Känns ändå skönt att inte ha en liten nyfödd i värsta värmen.
I morse fick jag för mig att det är en liten tjej i magen
kände det på mig med dottern också, även om det kan vara ren flax. Ska bli kul sen att få se om man känner rätt eller inte....
Jag tog mitt blodprov för kub idag 9+0 och ska göra ul i v 13. Om det skulle vara risk för down syndrom så har jag tänkt att jag hellre vill veta i vecka 13 än vid förlossningen. Skulle inte välja abort, om de inte var de två värre kromosonförändringarna...
Mownlaiz: är det till ett barn? I så fall kan jag varmt rekommendera iCandy peach. Har haft den i 1 1/2 år nu och vi är sååå nöjda. Åkte tåg före jul och det var tokfullt men både sittdelen och chassit är så litet när man fäller ihop så vagnen gick in under våra säten.
Nyköpingsbo: jag hade tänkt den som syskonvagn men ångrat mig. Men till ett barn har den varit fantastisk. Nu är jag inne på en Bugaboo Donkey.