Stövelkatten skrev 2012-06-05 21:04:31 följande:
Oh, skoj... Kanske finns det andra sorter också? Tror det var på Lio's sida jag såg just detta.
Ja jag vet inte. Den verkar ju va den vanligaste faktiskt. Ska prata med min läkare på spec nästa gång jag träffar henne. Det känns inte helt okej. Var rätt mycket vanliga biverkningar förutom det. Tex (tillåt mig skratta, har aldrig hört detta som biverkning förut!) så kunde man bli spelberoende av tabletterna!! Fast det var iaf som tur väl var en ovanlig biverkning.
AE84 skrev 2012-06-06 01:20:32 följande:
Här är en till som inte ska amma! Ammade inte mitt första barn heller, fick dock inga tabletter på bb som jag tjatade om några ggr men dom tyckte inte det skulle behövas så fick jätteont efter några dar, så denna gång ska jag tjata ännu mer efter tabletterna! Hade ingen spec. bh, la sånna där ilägg i bhn då e läckte lite, men d e väl olika hur mycket det läcker. Aja...du är inte ensam om att inte amma iallafall

Jag tycker det känns skönt att bara veta att det finns fler. Känner mej så snuvad på konfekten att jag inte får. Men konstigt att du inte fick tabletter! Var det självvalt att inte amma? Då kanske de tycker att man får stå sitt kast, tycker vården e väldigt lustiga ibland!! Ska köpa såna där inlägg iaf.
astro skrev 2012-06-06 01:58:53 följande:
Har alltid ammat mina barn så jag har inte mycket till tips att komma med, men drar mig till minnes att förr - innan allt handlade om att äta rätt mediciner - så rekommenderade man sur mat för att minska mjölken och risken för mjölkfeber; citron, lime, gröna äpplen osv.
Och så skulle man undvika öl och svagdricka!
Hehe, kan ju alltid testa om det funkar! Tack för tipsen! :)