Augustibebis 2012
Nu har jag storstädat samt gjort klar mitt set med dreads (ca tre timmar stående vid spisen) och inte en enda sammandragning i sikte! Skitunge som luras så. ![]()
Nu har jag storstädat samt gjort klar mitt set med dreads (ca tre timmar stående vid spisen) och inte en enda sammandragning i sikte! Skitunge som luras så. ![]()
Märklig fråga... Hur märker man om vattnet går när man badar? Tog ett långt bad nyss och upptäckte plötsligt att vattnet var fullt av vita/genomskinliga flagor. Hade babyolja i vattnet, men kan inte minnas att det blivit så innan. Kanske var jag bara jävligt skitig.
(ingen poppande känsla från magen och inga förvärkar heller, bara vanliga SD)
För att förvirra oss ytterligare så lyckades jag generera en redig pöl under sex... Sambon bedyrar dock att det inte kom inifrån.
Iaf... Någon annan som varit med om detta just under graviditet? Har varit blött förr, men nu fick vi bädda om lite för att det var så mycket.
För att förvirra oss ytterligare så lyckades jag generera en redig pöl under sex... Sambon bedyrar dock att det inte kom inifrån.
Iaf... Någon annan som varit med om detta just under graviditet? Har varit blött förr, men nu fick vi bädda om lite för att det var så mycket.
För att förtydliga så ejakulerade jag alltså, blev bara så förvånad över mängden, en riktig skur. ![]()