• 05091112

Augustibebis 2012

Och ja, foglossning här med. När jag nyser känns det som fasiken, men jag vet inte om det är från förra graviditeten också. Är det säkert.
    Hursomhaver så är det not cool! 

• 05091112
    Stövelkatten skrev 2011-12-30 19:39:05 följande:
    Kul att höra!!! :) Vilken vecka innebär det att du är i nu?
    Räknar 6+0 imorgon , blir rätt så lagom om man kollar mått och sådär
  • 05091112

Nu ska vi boka resa i sommar! Ska bli så skönt, jag har aldrig flugit förut

Kollade upp också regler för graviditet, får flyga fram till vecka 32 med Vings och jag går in i 32+0 dagen EFTER vi kommit hem

Ska bli sååå mysigt att få åka iväg och bara mysa med familjen ! 

• 05091112

Ja jag kollade , fram till 32 får man åka, går in i 32+0 dagen efter vi kommer hem så det är verkligen i sista sekunden

• 05091112
    AnnaSv skrev 2011-12-31 13:05:26 följande:
    Mår rätt dåligt inför ikväll.. Skulle kunna göra vad som helst för att bara få vara hemma.. Ingen av dom vi ska träffa ikväll vet att jag är gravid.. Senaste tiden har jag varit sängliggandes hela kvällarna illamående och gräsligt trött.. Mat kan jag inte ens tänka på, dessutom ska det hällas i snaps i förrätten innan den äts Hur döljer man turer till toaletten under middagen?? Det värsta är att vi inte kan berätta då risken är stor att personer vi själva vill berätta det för får höra det på annat håll..
    Usch avundas verkligen inte dig! Hoppas det går bra ändå!

• 05091112

Mina gulliga (NOT) grannar ska flytta så avloppen är inte att leka med, har nyss dränkt handfatet i klorin för att lösa upp men jag vet inte om det kommer funka.

Längtar tills tolvslaget, blir massor med fyrverkerier då och barnens miner är ju obeskrivliga!
    Tur har vi hörselskydd till bebisen =) 

• 05091112
    rosamoln87 skrev 2011-12-31 23:08:42 följande:
    Joinar den här gruppen oxå! :) Om jag räknat rätt är jag i v. 7+5 eller FL säger v. 8. Vet inte riktigt hur man räknar. :P Sambo och jag firar nyåret hemma med hundar då vi är hundvakt + har en valp. Känns skönt då vi inte har berättat för någon än. Jag har mått dåligt de senaste dagarna men vet inte om det har med graviditet o göra enbart eller om jag håller på o bli sjuk. Ni som mår illa, är det bara vissa tider på dygnet eller kan det bara mer eller mindre hela dagen?

Gott Nytt År!! Vi vet ju att 2012 kommer att bli ett toppenår! ;)   
    Hej!! =)
    I början brukar jag bara må dåligt sådär som svallningar men längre fram håller det sig hela dagar.
    Morgon brukar vara värst för de flesta av vad man kan läsa här på FL så man kan försöka ha något att knapra i sig innan man stiger upp =)

2/3 av barnen sov vid tolvslaget, minstingen nerbäddad i vagn med hörselskydd , han slocknde precis innan tolv ¨

Detta året blir ett bra år!! Hoppas alla hade fin nyårsafton! 
  • 05091112

Börjat få blodblandade flytningar
    Har fått det med mina två minsta också samt den ofostriga och jag vet att jag har lättblödande tapp,
    Ändå blir jag så rädd. Har lite ont i ryggen också. Gosh..

Så sa läkaren att om jag skulle blöda igen ska jag åka in . Ska jag ringa? =S 

• 05091112

Godkväll tjejer.
    Det har avtagit nu så jag lugnar mig lite. Tror jag.
    Plus att lillebror har blivit jättedålig, har knappt någon röst kvar och det piper när han andas. Stackarn!

Menmen, 12 dagar kvar till VUL. Känns om 30 år...  

Svar på tråden Augustibebis 2012