Inlägg från: Fyran2012 |Visa alla inlägg
  • Fyran2012

Augustibebis 2012

Jodå många stopp blir detFlört
    Ullared finns med i planeringen i alla fall..Kosta är kke lite väl nära, då har vi bara åkt i 45 minuterFlört

Livet på landet helenabengtsson.blogg.se
  • Fyran2012
    Tira: det är inte dumt att skriva här, utan bra att få ur sig.
    Min svärfar som står oss alla väldigt nära, avled för två veckor sen, alldeles för ung av en tids sjukdom & vi har det ganska jobbigt nu med sorg & allt som ska fixas.
    I morgon är det begravning & jag vill bara att den dagen ska försvinna snabbt..
  • Fyran2012

Jag har fått så himla ont uppe i ryggen..lixom inuti som typ lungorna eller nåt sånt. Riktigt obehagligt..har för mig att jag känt nåt liknande vid tidigare graviditeter med..nån som känner likadant?
    Kan det vara att allt trycks ihop nu?

• Fyran2012

Tira: Vet precis hur du känner dig! Jag har oxå haft en skitdag idag..egentligen igår med..är på uselt humör & min ischias går ända ner i högra foten..blää för såna här dagar!Flört

• Fyran2012

Varit hos BM idag, dock inte min "vanliga" för hon hade semester.
    Hon reagerade först på vid mätningen av sf att hon tyckte magen var liten..men sen när hon skulle fylla i kurvan såg hon att ja följer normalkurvan i mitten, vilket jag hamnade på sista mätningen med!

28+4 idag

SF -
    27
    Hb -
    113
    P-glukos -
    4,8
    Blodtryck -
    105/60
    Vikt -
    69
    Hjärta -
    150

• Fyran2012
    Blomsterfröna skrev 2012-06-19 22:20:28 följande:
    E en tjej som behöver hjälp med dessa bokstäver. Det e något man använder på sommaren. Kan ni ordet?

KEBRADTAD
    Jag får ihop badkaret eller badraket..men då är det ett D kvar..
  • Fyran2012

Fick besked om beviljad graviditetspenning idag.. trots att jag nästan var säker på att det skulle gå igenom, så känns det otroligt skönt när man får det svart på vittGlad

Svar på tråden Augustibebis 2012