FruKå skrev 2012-08-02 05:58:44 följande:
Angelica1991; oj det är lång tid det. Vad ni är starka! Men var inte ni på väg att få åka hem eller minns jag helt fel? Vill hon inte andas alls utan hjälpen?
Kram
ja visst är det lång tid. tack nja inte hem men till hemsjukhuset, vilket vi är nu sen 2 veckor tillbaka =) hon vill men kan inte, hennes lungor är inte i bra skick, hon har BPD som det då heter. :/ därav all denna tid med andningshjälpen. Kram
Tesdy skrev 2012-08-02 07:09:05 följande:
Angelica jag håller alla tummar och tår att din prinsessa blir bättre så att ni kan få komma hem snart.
Tack för det :) jag känner att nu har det blivit augusti och att det är våran tur nu snart att få komma hem
A R skrev 2012-08-02 06:30:18 följande:
Angelica, hoppas ni får komma hem snart. Kram till dig!
JA det hoppas jag också. nu vet jag inte längre vad jag ska sträva efter för vecka dag eller månad. vi får bara vänta Kram
astro skrev 2012-08-02 08:37:38 följande:
Angelica, vad jobbigt. Hoppas innerligt att ni får åka hem relativt snart, i alla fall.
Ja, lite påfrestande och jag har inget att gå på längre. jag vet nu redan att vi inte får komma hem innan 20 augusti då hon skulle kommit.. personalen sa ja men du kan väl tänka att du kunde gått till 42+.. jo men vi kommer inte hem innan det heller.. vad ska jag gå efter sen? nej det är jobbigt. hennes lungor kommer inte bli återställda heller så hoppas hon repar sig hyfsat bra iaf när det är klart.