Inlägg från: Genid aa |Visa alla inlägg
  • Genid aa

- tack för att du förstörde min helg! Det var min chefs svar när jag berättade att jag var gravid idag! :-(

om du tänker efter så var det nog inte personligt mot dig, han mår säkert dåligt själv av något.. han kanske är bitter för han själv inte har barn, kanske han lever väldigt stressigt och tycker det blev jobbigt med graviditet för det innebär han måste skaffa någon ny osv. jag menar absolut inte att det är en ursäkt till hans beteende, inte okej säga så och tråkigt folk måste behandla andra dåligt för de själva mår dåligt. men däremot kanske det kan vara en förklaring och kanske blir lättare för dig att inse det antagligen inte hade med dig att göra.

vad sa du till han när han sa så? det positiva är ävl att han är ärlig med sina känslor, vet inte om jag gillat mer någon som klämt fram et "grattis" när den inte alls menar det och man ser hur jobbigt den tycker det är..

• Genid aa

det ja ville säga vara väl egentligen bara, försök inte ta dig åt det han sa. det var otrevligt sagt men va glad åt din graviditet även om han inte kan det! låt inte en sån bitter person förstöra!

Svar på tråden - tack för att du förstörde min helg! Det var min chefs svar när jag berättade att jag var gravid idag! :-(