• Karpalo

    Ensam eller tillsammans?

    Började fundera på hur ni gjort när ni misstänkte att ni var gravid. Tog ni testet först o sen berättade åt er partner eller berättade ni före o tog testet tillsammans? Skulle ni som partner tycka att ni missade något om er tjej tog testet först o berättad sen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ensam eller tillsammans?
  • MammaSandra1989

    När jag plussat var jag ena gången själv hemma och andra gången var sambon i köket och jag inlåst i badrummet .. För honon är det okej att jag gör testerna själv för om det blir negarivt blir han besviken.

  • UntilTheDark

    Jag tar testerna själv och berättar sen. Inget min sambo har emot, för jag är en liten testoman

  • Trivelina73
    UntilTheDark skrev 2011-11-26 14:11:19 följande:
    Jag tar testerna själv och berättar sen. Inget min sambo har emot, för jag är en liten testoman
    Hahhahaa, lagom kul att va me om att pissa på sticka titt som jämt i så fall
  • UntilTheDark
    Trivelina73 skrev 2011-11-26 14:16:11 följande:
    Hahhahaa, lagom kul att va me om att pissa på sticka titt som jämt i så fall
    Exakt!
  • Capt Janeway

    Personligen tycker jag det är mer romantiskt om jag tar tar reda på faktum först och berättar för min partner sen

  • Trivelina73
    Capt Janeway skrev 2011-11-26 14:23:35 följande:
    Personligen tycker jag det är mer romantiskt om jag tar tar reda på faktum först och berättar för min partner sen
    Finns inge romantiskt med män vilka får veta att de ska bli pappor, 9 av 10 ggr så blir de panikslagna.
  • Karpalo
    Trivelina73 skrev 2011-11-26 14:25:10 följande:
    Finns inge romantiskt med män vilka får veta att de ska bli pappor, 9 av 10 ggr så blir de panikslagna.
    Haha :D
  • Capt Janeway
    Trivelina73 skrev 2011-11-26 14:25:10 följande:
    Finns inge romantiskt med män vilka får veta att de ska bli pappor, 9 av 10 ggr så blir de panikslagna.
    Hahaa! Nog rätt sant
  • krillelkpg

    Min tjej tog testet själv eftersom jag var på jobb och hon skulle egentligen inte testa men gjorde det för att utesluta en graviditet för hon skulle starta med Cambridge. Nu är vår son 1 månad

  • emmisss

    Gick upp på morgonen pga av jobb, testade för att det var dags att testa just den dagen med morgon urin...kröp ner tillbaka i sängen och viskade; "Älskling vakna... Jag är gravid!" :)

Svar på tråden Ensam eller tillsammans?