• Anonym

Trekant (mmf)

Trekanten måste ju innehålla en dubbelmacka! Underbart när hon tar båda i musen samtidigt o stönar högt!!!

• Anonym

För det första tror jag det är viktigt att alla går in i det med ett öppet sinne och bara vill njuta. Personligen gillar jag när min sambo runkar oss båda. Dp är lite bökigt, så vi brukar mest skifta mycket så att en blir sugen/runkad och en knullar/slickar. Det är härligt att se sambon njuta riktigt. En favorit för mig är också att se när det går för oss båda på min sambo (jag vill inte att den andra ska komma i min sambo).
    At t komma till skott tycker inte jag är svårt när man väl har träffats, för när alla vet vad som ska hända brukar det ligga en viss laddning i luften. Lycka till och njut

• Anonym
    Anonym (Hona) skrev 2012-10-03 10:42:41 följande:
    Hahaha förlåt men jag kände mig träffad! :DD 

Jag har många ggr sagt skämtsamt att min karl får knulla andra tjejer så länge dom är fulare än mig och slappa i fittan. XD

men ja det du säger har myycket sanning i sig, vi tjejer är sådana. Vi vill ju inte "bli av med er".

min karl vill ha trekant fast med två kvinnor, och jag har gått med på detta, why not liksom? allt är värt att testa åtminstonde en gång och jag är nog inte så förtjust i tanken på två män..

sedan har jag sagt att han får ha sex med andra bara jag får titta på. jag är fullständigt nöjd med att titta. :)

Men visst har man provat med två kukar samtidigt, var dock inte så mysigt som jag trodde det skulle vara då man nr 2 tog mig i prutten på något konstigt sätt så jag fick bara ont och där dog det för mig.
    och jaaag har testat det fler ggr efter det men nja, att se min man med en annan kvinna är mer upphetsande isf :) 
    Gillar man inte analsex är väl en stor del av nöjet borta med att ha trekant MMK. Även om det iof kan vara trevligt med suga en man och bli påsatt av den andre. Och att männen turas om
Svar på tråden Trekant (mmf)