• Anonym (undrande)

Trekant (mmf)

Jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att ha trekant med en extra kille. Vi har aldrig gjort detta tidigare och på grund av detta så skulle jag vilja ha lite inspiration kring saker som är sexiga att göra under en trekant.

Vilka ställningar är trevliga och vilka ställningar skall vi undvika? Är det någon som har några tips på hur vi kommer till skott när det är dags för träffen? Finns det något som du skulle ha passat på att göra och finns det något som du skulle ha undvikit? Alla funderingar är av intresse.

• Svar på tråden Trekant (mmf)
  • Tom Araya

Personligen är jag inte mycket för att dela min kvinna med en annan man, men...

Spontant tänker jag väl att ställningar där du någorlunda bekvämt kan ägna dig åt den enes kuk med mun och/eller hand samtidigt som du blir knullad eller slickad av den andre borde vara bra.

DP uppskattar vissa men verkar väldigt bökigt.

• Tom Bo

Jag har varit med om några DP och tyckt att de varit betydligt mer njutningsfulla än bökiga. Ställningen har varit att hon ridit den ena killen medan den andra killen tränger in i henne bakifrån, när jag har varit den bakre killen har kvinnan velat ha oss båda i fittan samtidigt. Det är nog inte alla kvinnor som vill ha det, så det kan vara värt att fundera på innan.
    När jag har varit den som hon ridit har den andra killen haft analsex med henne bakifrån. Även här är det nog bra om ni innan berättar för den extra killen om hon vill ha analsex eller inte.

Om man bortser från DP tycker jag att det fungerar väldigt bra när hon står på alla fyra, den ene killen tar henne bakifrån medan hon suger den andre killen.

Hur man kommer igång... brukar inte vara så svårt eftersom alla inblandade vet vad målet med träffen är. Ett sätt är att börja med att berätta vad man gillar och inte gillar och vad man gärna vill prova på. Efter lite prat om trekanter så vaknar snart kåtheten, och då är det nog bra om någon i paret tar första steget och visar extrakillen att nu är det fritt fram.

• Anonym

Trekanten måste ju innehålla en dubbelmacka! Underbart när hon tar båda i musen samtidigt o stönar högt!!!

• Anonym

För det första tror jag det är viktigt att alla går in i det med ett öppet sinne och bara vill njuta. Personligen gillar jag när min sambo runkar oss båda. Dp är lite bökigt, så vi brukar mest skifta mycket så att en blir sugen/runkad och en knullar/slickar. Det är härligt att se sambon njuta riktigt. En favorit för mig är också att se när det går för oss båda på min sambo (jag vill inte att den andra ska komma i min sambo).
    At t komma till skott tycker inte jag är svårt när man väl har träffats, för när alla vet vad som ska hända brukar det ligga en viss laddning i luften. Lycka till och njut

• Nipus81
    Anonym (undrande) skrev 2011-11-28 18:02:17 följande:
    Jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att ha trekant med en extra kille. Vi har aldrig gjort detta tidigare och på grund av detta så skulle jag vilja ha lite inspiration kring saker som är sexiga att göra under en trekant.

Vilka ställningar är trevliga och vilka ställningar skall vi undvika? Är det någon som har några tips på hur vi kommer till skott när det är dags för träffen? Finns det något som du skulle ha passat på att göra och finns det något som du skulle ha undvikit? Alla funderingar är av intresse.

Hur gick det för er?
  • Hugge47
    Tom Bo skrev 2011-11-29 12:04:52 följande:
    Jag har varit med om några DP och tyckt att de varit betydligt mer njutningsfulla än bökiga. Ställningen har varit att hon ridit den ena killen medan den andra killen tränger in i henne bakifrån, när jag har varit den bakre killen har kvinnan velat ha oss båda i fittan samtidigt. Det är nog inte alla kvinnor som vill ha det, så det kan vara värt att fundera på innan.
    När jag har varit den som hon ridit har den andra killen haft analsex med henne bakifrån. Även här är det nog bra om ni innan berättar för den extra killen om hon vill ha analsex eller inte.

Om man bortser från DP tycker jag att det fungerar väldigt bra när hon står på alla fyra, den ene killen tar henne bakifrån medan hon suger den andre killen.

Hur man kommer igång... brukar inte vara så svårt eftersom alla inblandade vet vad målet med träffen är. Ett sätt är att börja med att berätta vad man gillar och inte gillar och vad man gärna vill prova på. Efter lite prat om trekanter så vaknar snart kåtheten, och då är det nog bra om någon i paret tar första steget och visar extrakillen att nu är det fritt fram.
    Bra tips där.
    Även vi brukar ha med dubbelmackan (DB) när vi har trekant. 
    Men det är inte alla som gillar det. Men min kvinna älskar dock det.

Mitt tips är att ta det lugnt och var lyhörda så att inte en person blir "bortglömd". 

Jag brukar dessutom backa undan en stund och njuta av att se min kvinna njuta av en annan man.
    Det är sexigt.  
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Anonym (undrande)
    Nipus81 skrev 2012-09-10 15:34:26 följande:

Hur gick det för er?
    Det gick bra för oss!

Det drog ut lite på tiden efter att jag hade startat den här tråden, men i våras så träffade vi för första gången vår älskare.
    Det var helt underbart att se honom lägga sig över henne och tränga in. Att se och höra henne stöna och njuta när hans kuk gled in och ut i henne.

Att sedan själv lägga mig över henne och tränga in var helt underbart även det. Att känna att hon var uttöjd och att veta att hon precis haft en annan i sig. Även tanken på att han skulle komma in igen efter mig var härlig.

Vi har träffat honom några gånger under sommaren och vi planerar att träffa honom igen. Jag blev nästan lite överraskad över hur positivt det var, särskilt för henne. Hon har verkligen fått upp intresset för detta nu och det glädjer mig. Vårt förhållande och sexliv har verkligen förbättrats (särskilt i direkt anslutning till träffarna) och vi kan verkligen rekommendera detta.

Är det någon som har några tankar kring vad jag har skrivit?
  • Anonym (en fri kvinna)

Ni har hamnat direkt in i en inkörsport, till  gruppsexvärlden som för er blev lyckad,om inga problem som ånger tvivel och svartsjuka finns ,kan ni fortsätta med samme älskare eller nya, eller ännu fler män. 
    Ni har fått mersmak, och kan göra om detta. 
    Ni kan rekommendera detta ,som även jag provat på i somras här,,,med flera män...
    Problem som kan uppstå i parrelationer är att äventyr som kommit först i träffarna i början då allt var erotiskt, förbyts lätt till någon man vill hålla kvar, man slutar att ha äventyr och det som var härligt igår blir kontroll över att
    vara en den enda för partnern.
    Man vill leva i ett förhållande, men kan bli låst.Att behålla glöden som nu ni  gör nu , är positivt,  lev i nuet, man lever bara en gång.. i taget

• Anonym (undrande)
    Anonym (en fri kvinna) skrev 2012-10-03 08:37:42 följande:
    Ni har hamnat direkt in i en inkörsport, till  gruppsexvärlden som för er blev lyckad,om inga problem som ånger tvivel och svartsjuka finns ,kan ni fortsätta med samme älskare eller nya, eller ännu fler män. 
    Ni har fått mersmak, och kan göra om detta. 
    Ni kan rekommendera detta ,som även jag provat på i somras här,,,med flera män...
    Problem som kan uppstå i parrelationer är att äventyr som kommit först i träffarna i början då allt var erotiskt, förbyts lätt till någon man vill hålla kvar, man slutar att ha äventyr och det som var härligt igår blir kontroll över att
    vara en den enda för partnern.
    Man vill leva i ett förhållande, men kan bli låst.Att behålla glöden som nu ni  gör nu , är positivt,  lev i nuet, man lever bara en gång.. i taget
    Vi försöker att göra detta så sällan att vi inte riskerar att bli trötta på det. Det handlar inte om svartsjuka, utan om att varje träff skall vara en speciell upplevelse.

Min sambo har berättat för mig att det mest upphetsande momentet när vi träffas är när han för första gången vidrör hennes mus med sin kuk. Hon brukar i det läget försöka möta honom för att fånga upp honom. Hon säger att känslan av att han när som helst kan tränga in samtidigt som jag förväntansfullt tittar på är svåröverträffad. Hon säger att känslan är så förbjuden och spännande...

Finns det fler kvinnor här som drömmer om detta?
  • Anonym (skeptisk)

Blev erbjuden en trekant av min KK än gång. Men hennes kompis som var kandidaten var mycket fulare, 10 år äldre och 10 kg  tyngre än min tjej, så jag avböjde ovänligt och bestämt. Tjejer har väldigt svårt för tjejer som är snyggare än de själva är.

Svar på tråden Trekant (mmf)