Anonym (en fri kvinna) skrev 2012-10-03 08:37:42 följande:
Ni har hamnat direkt in i en inkörsport, till gruppsexvärlden som för er blev lyckad,om inga problem som ånger tvivel och svartsjuka finns ,kan ni fortsätta med samme älskare eller nya, eller ännu fler män.
Ni har fått mersmak, och kan göra om detta.
Ni kan rekommendera detta ,som även jag provat på i somras här,,,med flera män...
Problem som kan uppstå i parrelationer är att äventyr som kommit först i träffarna i början då allt var erotiskt, förbyts lätt till någon man vill hålla kvar, man slutar att ha äventyr och det som var härligt igår blir kontroll över att
vara en den enda för partnern.
Man vill leva i ett förhållande, men kan bli låst.Att behålla glöden som nu ni gör nu , är positivt, lev i nuet, man lever bara en gång.. i taget
Vi försöker att göra detta så sällan att vi inte riskerar att bli trötta på det. Det handlar inte om svartsjuka, utan om att varje träff skall vara en speciell upplevelse.
Min sambo har berättat för mig att det mest upphetsande momentet när vi träffas är när han för första gången vidrör hennes mus med sin kuk. Hon brukar i det läget försöka möta honom för att fånga upp honom. Hon säger att känslan av att han när som helst kan tränga in samtidigt som jag förväntansfullt tittar på är svåröverträffad. Hon säger att känslan är så förbjuden och spännande...
Finns det fler kvinnor här som drömmer om detta?