• Anonym (undrande)

Trekant (mmf)

Jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att ha trekant med en extra kille. Vi har aldrig gjort detta tidigare och på grund av detta så skulle jag vilja ha lite inspiration kring saker som är sexiga att göra under en trekant.

Vilka ställningar är trevliga och vilka ställningar skall vi undvika? Är det någon som har några tips på hur vi kommer till skott när det är dags för träffen? Finns det något som du skulle ha passat på att göra och finns det något som du skulle ha undvikit? Alla funderingar är av intresse.

• Svar på tråden Trekant (mmf)
  • Anonym (Hona)
    Anonym (skeptisk) skrev 2012-10-03 10:35:00 följande:

Blev erbjuden en trekant av min KK än gång. Men hennes kompis som var kandidaten var mycket fulare, 10 år äldre och 10 kg  tyngre än min tjej, så jag avböjde ovänligt och bestämt. Tjejer har väldigt svårt för tjejer som är snyggare än de själva är.

Hahaha förlåt men jag kände mig träffad! :DD 

Jag har många ggr sagt skämtsamt att min karl får knulla andra tjejer så länge dom är fulare än mig och slappa i fittan. XD

men ja det du säger har myycket sanning i sig, vi tjejer är sådana. Vi vill ju inte "bli av med er".

min karl vill ha trekant fast med två kvinnor, och jag har gått med på detta, why not liksom? allt är värt att testa åtminstonde en gång och jag är nog inte så förtjust i tanken på två män..

sedan har jag sagt att han får ha sex med andra bara jag får titta på. jag är fullständigt nöjd med att titta. :)

Men visst har man provat med två kukar samtidigt, var dock inte så mysigt som jag trodde det skulle vara då man nr 2 tog mig i prutten på något konstigt sätt så jag fick bara ont och där dog det för mig.
    och jaaag har testat det fler ggr efter det men nja, att se min man med en annan kvinna är mer upphetsande isf :) 
  • Anonym
    Anonym (Hona) skrev 2012-10-03 10:42:41 följande:
    Hahaha förlåt men jag kände mig träffad! :DD 

Jag har många ggr sagt skämtsamt att min karl får knulla andra tjejer så länge dom är fulare än mig och slappa i fittan. XD

men ja det du säger har myycket sanning i sig, vi tjejer är sådana. Vi vill ju inte "bli av med er".

min karl vill ha trekant fast med två kvinnor, och jag har gått med på detta, why not liksom? allt är värt att testa åtminstonde en gång och jag är nog inte så förtjust i tanken på två män..

sedan har jag sagt att han får ha sex med andra bara jag får titta på. jag är fullständigt nöjd med att titta. :)

Men visst har man provat med två kukar samtidigt, var dock inte så mysigt som jag trodde det skulle vara då man nr 2 tog mig i prutten på något konstigt sätt så jag fick bara ont och där dog det för mig.
    och jaaag har testat det fler ggr efter det men nja, att se min man med en annan kvinna är mer upphetsande isf :) 
    Gillar man inte analsex är väl en stor del av nöjet borta med att ha trekant MMK. Även om det iof kan vara trevligt med suga en man och bli påsatt av den andre. Och att männen turas om
  • Kakaa
    Anonym skrev 2012-10-03 12:19:15 följande:
    Gillar man inte analsex är väl en stor del av nöjet borta med att ha trekant MMK. Även om det iof kan vara trevligt med suga en man och bli påsatt av den andre. Och att männen turas om
    jag gillar analsex, väldigt mycket faktiskt, dock tror jag det blev FÖR kraftigt med en i fittan och en i röven. :) 
  • Anonym (skeptisk)

Jag har ofta sagt till kompisar: Jag är endast otrogen om objekten är snyggare äm min fru.

Vad gäller svartsjuka på dena andra aktören av samma kön: Jag kan förstå en tjej som inte väljer en annan som är betydligt snyggare, men hon kan väl åtminstone välja en som är i samma nivå?   
    Eller är det så tjejer att ni underskattar er egen attraktion i relationerna? 

• Kakaa
    Anonym (skeptisk) skrev 2012-10-03 12:40:19 följande:
    Jag har ofta sagt till kompisar: Jag är endast otrogen om objekten är snyggare äm min fru.

Vad gäller svartsjuka på dena andra aktören av samma kön: Jag kan förstå en tjej som inte väljer en annan som är betydligt snyggare, men hon kan väl åtminstone välja en som är i samma nivå?   
    Eller är det så tjejer att ni underskattar er egen attraktion i relationerna? 
    Tjejer underskattar allting.. det är våran grej.. det vi inte tycks fatta är att det som vi ser som fult hos en annan kvinna kan ju vara det våra män uppskattar mest hos den andra kvinnan.. 

"Hon har hängiga blygdläppar, ahmen då är det okej, han får knulla henne!" <-- Kvinnan

"Ohlalaaaah, hennes blygdläppar glittrar utav fukt AJ FREKKIN LOVE IT!" <-- mannen

samma nivå är bäst.. men hon får fan inte sutta på mannens kulor, dom är mina.. allt annat kan hon pilla och leka med. 
  • Anonym (undrande)
    Anonym skrev 2012-10-03 12:19:15 följande:
    Jag tror inte riktigt att du förstår vad en trekantsrelation handlar om om du tror att en stor del av nöjet försvinner om man inte har analsex vid en träff.

Jag och min sambo har aldrig haft analsex (hon vill inte och jag har inget behov av det) och självklart gäller det även när vi träffar vår älskare. Trots detta så anser vi att det är det härligaste vi någonsin har gjort sexuellt.

För övrigt så går det dessutom att ha dubbelmacka utan att ha analsex. Vi har pratat om att prova två i musen samtidigt vid nästa träff.
  • Kakaa
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 12:57:33 följande:
    Jag tror inte riktigt att du förstår vad en trekantsrelation handlar om om du tror att en stor del av nöjet försvinner om man inte har analsex vid en träff.

Jag och min sambo har aldrig haft analsex (hon vill inte och jag har inget behov av det) och självklart gäller det även när vi träffar vår älskare. Trots detta så anser vi att det är det härligaste vi någonsin har gjort sexuellt.

För övrigt så går det dessutom att ha dubbelmacka utan att ha analsex. Vi har pratat om att prova två i musen samtidigt vid nästa träff.
    Om din dam testar två i musen så får hon gärna delge vad hon tyckte om det! :DD Jag är sjukt nyfiken på det :D 
  • Anonym (Anon)
    Anonym (en fri kvinna) skrev 2012-10-03 08:37:42 följande:
    Ni har hamnat direkt in i en inkörsport, till  gruppsexvärlden som för er blev lyckad,om inga problem som ånger tvivel och svartsjuka finns ,kan ni fortsätta med samme älskare eller nya, eller ännu fler män. 
    Ni har fått mersmak, och kan göra om detta. 
    Ni kan rekommendera detta ,som även jag provat på i somras här,,,med flera män...
    Problem som kan uppstå i parrelationer är att äventyr som kommit först i träffarna i början då allt var erotiskt, förbyts lätt till någon man vill hålla kvar, man slutar att ha äventyr och det som var härligt igår blir kontroll över att
    vara en den enda för partnern.
    Man vill leva i ett förhållande, men kan bli låst.Att behålla glöden som nu ni  gör nu , är positivt,  lev i nuet, man lever bara en gång.. i taget
    Den här tråden fick mig att börja fundera
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m66905066.html

• Nipus81
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 08:16:43 följande:
    Det gick bra för oss!

Det drog ut lite på tiden efter att jag hade startat den här tråden, men i våras så träffade vi för första gången vår älskare.

Det var helt underbart att se honom lägga sig över henne och tränga in. Att se och höra henne stöna och njuta när hans kuk gled in och ut i henne.

Att sedan själv lägga mig över henne och tränga in var helt underbart även det. Att känna att hon var uttöjd och att veta att hon precis haft en annan i sig. Även tanken på att han skulle komma in igen efter mig

Kul att höra. Jag önskade jag fick uppleva exakt det du skriver. Vetskapen om att enanban man knullat MIN tjej innan. Mums!
  • Anonym (Pervot)
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 12:57:33 följande:

Den kvinna jag tänker (gäller bara hitta en lämplig andre man) genomföra en trekant med skulle nog bli grymt besviken om hon inte fick analsex (DP) i en trekant. Jag med för den delen för att se henne bli tagen i båda fitta och anal samtidigt är något jag verkligen ser fram emot.

Två i fittan samtidigt är trevligt det med eller att hon får suga en och tagen bakifrån av den andre,

Tror att hon skulle må bra av att bli utnyttjad och använd av två män som använder henne som den kåta villiga slyna hon är.
Svar på tråden Trekant (mmf)