Anonym (skeptisk) skrev 2012-10-03 10:35:00 följande:
Blev erbjuden en trekant av min KK än gång. Men hennes kompis som var kandidaten var mycket fulare, 10 år äldre och 10 kg tyngre än min tjej, så jag avböjde ovänligt och bestämt. Tjejer har väldigt svårt för tjejer som är snyggare än de själva är.
Hahaha förlåt men jag kände mig träffad! :DD
Jag har många ggr sagt skämtsamt att min karl får knulla andra tjejer så länge dom är fulare än mig och slappa i fittan. XD
men ja det du säger har myycket sanning i sig, vi tjejer är sådana. Vi vill ju inte "bli av med er".
min karl vill ha trekant fast med två kvinnor, och jag har gått med på detta, why not liksom? allt är värt att testa åtminstonde en gång och jag är nog inte så förtjust i tanken på två män..
sedan har jag sagt att han får ha sex med andra bara jag får titta på. jag är fullständigt nöjd med att titta. :)
Men visst har man provat med två kukar samtidigt, var dock inte så mysigt som jag trodde det skulle vara då man nr 2 tog mig i prutten på något konstigt sätt så jag fick bara ont och där dog det för mig.
och jaaag har testat det fler ggr efter det men nja, att se min man med en annan kvinna är mer upphetsande isf :)