• Anonym (undrande)

Trekant (mmf)

Jag och min sambo har äntligen bestämt oss för att ha trekant med en extra kille. Vi har aldrig gjort detta tidigare och på grund av detta så skulle jag vilja ha lite inspiration kring saker som är sexiga att göra under en trekant.

Vilka ställningar är trevliga och vilka ställningar skall vi undvika? Är det någon som har några tips på hur vi kommer till skott när det är dags för träffen? Finns det något som du skulle ha passat på att göra och finns det något som du skulle ha undvikit? Alla funderingar är av intresse.

• Svar på tråden Trekant (mmf)
  • Anonym (undrande)
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:59:17 följande:
    Om din dam testar två i musen så får hon gärna delge vad hon tyckte om det! :DD Jag är sjukt nyfiken på det :D 
    Det skall jag göra. Är det något mer du undrar över? Om jag skall vara ärlig så blir jag på väldigt bra humör av att skriva av mig.
  • Kakaa
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 15:50:41 följande:
    Det skall jag göra. Är det något mer du undrar över? Om jag skall vara ärlig så blir jag på väldigt bra humör av att skriva av mig.
    haha, nej mest nyfiken på hur hon tycker det känns, kan ju vara kul och få veta hur ni skulle förbereda tjejens "felicia" inför en sådan grej. :O
  • Anonym (undrande)
    Kakaa skrev 2012-10-03 16:49:19 följande:
    haha, nej mest nyfiken på hur hon tycker det känns, kan ju vara kul och få veta hur ni skulle förbereda tjejens "felicia" inför en sådan grej. :O
    Nu är det kanske jag som är lite efter, men vad är "felicia" och hur kan den förberedas?
  • Kakaa
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 16:51:34 följande:
    Nu är det kanske jag som är lite efter, men vad är "felicia" och hur kan den förberedas?
    haha fittan! ;D  två kukar i samma hål är ju ganska stort, right? :D
  • Anonym (undrande)
    Kakaa skrev 2012-10-03 16:53:12 följande:
    haha fittan! ;D  två kukar i samma hål är ju ganska stort, right? :D
    Jaha, då är jag med.
    Förberedelserna består sannolikt av att jag och älskaren hetsar upp henne genom smek och kyssar. Efter det så börjar han att ta henne och efter det så tar jag henne. Jag tror att det räcker för att förbereda henne.
  • Kakaa
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 16:55:53 följande:
    Jaha, då är jag med.
    Förberedelserna består sannolikt av att jag och älskaren hetsar upp henne genom smek och kyssar. Efter det så börjar han att ta henne och efter det så tar jag henne. Jag tror att det räcker för att förbereda henne.
    Aha.. euhm.. okej.. ja men räcker det för henne är det skiitbra, se till och skäm bort henne! ;D
  • Anonym (undrande)
    Kakaa skrev 2012-10-03 16:56:45 följande:
    Aha.. euhm.. okej.. ja men räcker det för henne är det skiitbra, se till och skäm bort henne! ;D
    Det är klart att jag skämmer bort henne! Jag tycker även att hon skämmer bort mig eftersom att det hela faktiskt var min idé från början.

Hur hade du själv velat förbereda musen för två kukar samtidigt?
  • Kakaa
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 21:04:59 följande:
    Det är klart att jag skämmer bort henne! Jag tycker även att hon skämmer bort mig eftersom att det hela faktiskt var min idé från början.

Duktig gubbe! 

Eh jadu.. jag vet faktiskt.. därför undrade jag hur ni gjorde, och det kmr inte att räcka för mig. :/ 
  • supernova01
    Anonym (undrande) skrev 2012-10-03 21:04:59 följande:

...Förbereda? Hej o hå... Överskattning av storleken? En i taget! Försök gå in samtidigt i en telefon kiosk så får ni en vink om dilemmat. Förstår inte riktigt vad ni menar och har heller inget med det att göra, but I do enjoy reading this. Inser att det är dags att styra upp verksamheten här hemma! Drömmer
    * Love comes in little squirts *
  • Anonym (Anon)

Första gången jag hade en DP med min kvinna så var hon nyfiken men samtidigt lite rädd. Men efter att den andra mannen och jag hade värmt upp henne och hon våga släppa hämningarna och skuldkänslorna så lät hon det ske. Lite avvaktande först men vi tog det lugnt och sen var vi båda inne i henne. När vi sedan började ta henne så drogs hon snabbt med och tillät sig att njuta av det. Tog inte många minuter innan hon kom. Efter det så var hon nöjd där bak så jag själv missade tåget men det löste sig ändå. 

• Anonym (undrande)
    Kakaa skrev 2012-10-03 12:59:17 följande:
    Om din dam testar två i musen så får hon gärna delge vad hon tyckte om det! :DD Jag är sjukt nyfiken på det :D 
    Vi har nu testat detta, och även om det var lite bökigt så säger hon att känslan när hennes mus vidgades ytterligare var helt fantastisk.

När vi senast låg och älskade med varandra så viskade hon i örat på på mig att hon tyckte att två i musen var väldigt skönt, och efteråt så kom jag att tänka på den här tråden.
    att vilja se sig fru/sambo/flickvän bli knullad av en annan man
  • supernova01
    Anonym (undrande) skrev 2012-11-24 13:26:18 följande:
    Vi har nu testat detta, och även om det var lite bökigt så säger hon att känslan när hennes mus vidgades ytterligare var helt fantastisk.

När vi senast låg och älskade med varandra så viskade hon i örat på på mig att hon tyckte att två i musen var väldigt skönt, och efteråt så kom jag att tänka på den här tråden.
    att vilja se sig fru/sambo/flickvän bli knullad av en annan man
    ja du är inte ensam... PM:a och saker och ting kan ske... Tungan ute
    * Love comes in little squirts *
  • halvsambo

min blivande halvsambo kommer att dela sin tid mellan mig och en annan man, typ 1 vecka här 1 vecka där, och dessemellan 3kanter (mun plus fitta fylld, alt. 2 i fittan) För mig är detta nytt även för henne, och  för den 2e mannen .Hur startar man upp detta med ett gäng rookies? Jag har inte träffat honom än. Vad vi kommit överens om är att innan 3 kanterna så skall vi  förhålla oss abstinenta, så hon blir rejält kladdig och även försöka komma samtidigt...är det någon här som har varit med om  att båda sprutat samtidigt?

• Tungan

Att sätta kvinnan i centrum, se hur hon njuter fullt ut. Att få smeka, slicka suga omväxlande med en annan man/kille och se hur hon får orgasm på orgasm är otroligt häfftigt. Och något som jag gillar att hjälpa till med.

Orsaken till detta är att vi alla är vinnare.
    - Jag gillar att ge och se hur hon njuter av mig och andra/sin man/kille. Och även jag kommer flera gånger under dessa njutfulla stunder.
    - Hon når olika höjder och ser hur vi njuter.

Men det är viktigt att vara lyhörd, öppen och våga bjuda på sig själv.

Var lyhörd och våga ge
  • Anonym (Dr. Fontän)
    Tungan skrev 2013-05-24 09:25:29 följande:
    Att sätta kvinnan i centrum, se hur hon njuter fullt ut. Att få smeka, slicka suga omväxlande med en annan man/kille och se hur hon får orgasm på orgasm är otroligt häfftigt. Och något som jag gillar att hjälpa till med.

Orsaken till detta är att vi alla är vinnare.
    - Jag gillar att ge och se hur hon njuter av mig och andra/sin man/kille. Och även jag kommer flera gånger under dessa njutfulla stunder.
    - Hon når olika höjder och ser hur vi njuter.

Men det är viktigt att vara lyhörd, öppen och våga bjuda på sig själv.
    Låter som en dag på jobbet för dig som du beskriver det. Hajar till lite på att även DU "kommer" (orgasm) FLERA ggr!!!..under dessa njutfulla stunder?" ..wow... Låter som någon med bristande kuk kontroll med en lätt störning som helt enkelt inte kan sluta? hehehe. ;) ...men det skulle jag aldrig beskylla dig elr någon annan för! Lät lite lustigt bara. En smula överdrivet men det är ok. 
  • Anonym (bisex)

är man bisex så är ju 3 kanter det ultimata Så nu bor vi 3 ihop FFM då

• Med Lem
    Anonym (bisex) skrev 2013-05-25 11:51:22 följande:
    är man bisex så är ju 3 kanter det ultimata Så nu bor vi 3 ihop FFM då

• Anonym (gift man)
    halvsambo skrev 2013-05-24 07:10:14 följande:
    min blivande halvsambo kommer att dela sin tid mellan mig och en annan man, typ 1 vecka här 1 vecka där, och dessemellan 3kanter (mun plus fitta fylld, alt. 2 i fittan) För mig är detta nytt även för henne, och  för den 2e mannen .Hur startar man upp detta med ett gäng rookies? Jag har inte träffat honom än. Vad vi kommit överens om är att innan 3 kanterna så skall vi  förhålla oss abstinenta, så hon blir rejält kladdig och även försöka komma samtidigt...är det någon här som har varit med om  att båda sprutat samtidigt?

Har varit med om att vi båda sprutat samtidigt en gång när vi haft trekant. Vi hade varit ihop på natten och somnat efter allas orgasmer. Vaknade tidigt på morgonen, den andre mannen började knulla min fru bakifrån liggandes på sidan samtidigt som hon runkade min kuk mot fittan framifrån. Vi sprutade båda efter några minuter, Ett häftigt minne som bara hänt en gång. Annars brukar vi turas om att spruta henne på fittan eller på rumpan.
Svar på tråden Trekant (mmf)