• Svar på tråden Julkalendertråden 2011
  • Ampin

Någon som handlat något fint? Jag var lite sugen nu när det var många ställen som hade småfolk-rabatt, men det var tyvärr inte på dom tröjorna som jag suktat efter... Det blev mycket mer handlat förra året för min del, kommer ihåg att det bla var pang-rabatt på Rubens Barn då, hoppas på repris på det i år! 

• Renstjärna

Jag har trillat dit på Freshmilks kalendererbjudanden de senaste två dagarna. Det blev bodys, tröjor, klänningar och byxor från Max o Morra samt Van Totti. Ska bli spännande att få hem - nya märken för mig!

• Zenobia

Ja med har trillat dit på Freshmilks erbjudande dom haft

Skickade först efter en fleceoverall i 74/80 från Geggamoja som ja hade tänkt till våren till sonen som snart är 3 månader. Men som nån sa så är dom gigantiska i storlekarna och det märkte ja när dottern som är 20 månader kom i overallen

Så igår när dom hade ytterligare bra kalender erbjudande så slank det ner 2 till fleeceoveraller oxå förutom kläder ifrån Van Totti så nu har ja köpt i både 62/68 och 86/92 så sonen får en han kan förhoppningsvis använda nu och så fick tjejen en större att ha till våren

• Renstjärna

Annacill.se (öppnas 24.00) Lucka 12-13. 25% på tröjor från Hummel & fri frakt
    babyshop.se (öppnas 8.00) Lucka 14. Mini A Ture 30%
    barnlyan.se  Lucka 14. 40% På utvalda Moonkids höstkollektion
    blaelefant.se (öppnas 9.00) Lucka 14. Melamintallrik med barbapappa 50%
    Boinkstore.com  Lucka 14. Elefanttrofé 295 kr 
    busochrackartyg.com (öppnas 10.00) Lucka 14. 35% på ALLA ytterkläder och skor
    cbkids.se (öppnas 20.00) Lucka 14. 50% På Maxomorra ord.pris samt köp två betala för 1 på rean
    digulo.se Div erbjudanden
    eleraff.se  Lucka 13. Köp tröja + byxa och få 50% på byxorna (ej nova star)
    familjetorget.se (öppnas söndagar) 3e advent. Rea på Acta Graco Logico S
    freshmilk.se  Lucka 14. Alla Lodger Bunker för 835 kr
    www.hjartatmitt.se/  (öppnas ca 18-21) Lucka 14. Rea på rean 20%
    houseoflola.se  Lucka 14. Velour byxor och tröja, vuxen.
    www.jollyroom.se  Lucka 14. Rea Axkids Kidzofix Svart, Urban jungle Single Cool Blue Runway Edition, BabyBjörn stadig pall grå, Playgro Babygym Juggling Bear
    kameleontdesign.se (öppnas söndagar) 3:e advent. Rea lejonkläder

www.kidelin.se Lucka 14. Mini A Ture, rabatt på 6 plagg
    www.koolaknut.se Lucka 14. Halva prisen på ”Sista chansen”
    www.kopbarnvagn.se  Lucka 14. Rea BabyBjörn bäsele Active, Phil&Teds Smart buggy, Handtagsmuff Eskimo star
    lekmer.se (öppnas 23.59) Lucka 14. 50% My Little Pony carousel playset, MeToo klänning & tunika, Färg och form prickigt bäddset barn
    litenochfin.se   Lucka 14. Div kläder, mössor och reflexer
    litenpalandet.se  Lucka 13. Div julkläder & "grejer" ;)
    littlebloom.se  Lucka 14. Div kläder
    www.lovemilkshop.com Lucka 14. Rabatt på cardigan
    lykkeliten.se  Lucka 14. Sparkdräkter från Pippi 50%
    www.lykkeliam.se  (öppnas vid midnatt) Lucka 14. Tag 4 betala för 3, hela sortimentet.

madeforkids.se Lucka 14. 30% på Dyno
    malmooutdoor.se (öppnas vid midnatt) Lucka 14. Tag 3 betala för 2 på Molo och Hummel (även nedsatta varor)

missgreta.se (öppnas 9.00) Lucka 14. Rea på boots
    mylittlestar.se (öppnas 21.00) Lucka 14. Köp en Be Light och få en Be Mine

nantucket.se Lucka 14. Rea på jumprar

nordljusbutiken.blogspot.com Lucka 13. 40% på Hallbergs

norrbaggen.se 1:a advents pris?? Ticket2Heaven overall rea
    www.oiidesign.se Lucka 13. 30% på CTH Mini
    pleasemum.se Lucka 14. 40% på höst i stl 68-128 från Cupcake, Phister&Philina & Eggkids. Även Småfolk i stl 68-86. 50% på höst i stl. 56-62 från Cupcake, Phister&Philina, Eggkids & Småfolk.

siggeojuno.se (öppnas 22.00) Lucka 14. Rea 50% på fleece från Molo
    smatting.se Lucka 14. 20% filtar och sovpåsar från JNY Design, samt på matchande mössor från Frithiof.
    tigeromilo.se (öppnas 20.00) Lucka 11-14. 50% på Småfolk
    tuffatilda.se (öppnas 22-00) Lucka 14. 30% på utvalda bodys.

www.varanara.se  Lucka 14. 30-40% på utvalda Glimmisar
    zillstar.se Lucka 14. 50% på Mini A Ture

• Ampin

Wunderbar! Tack för uppdateringen, någon som nappat på något idag?

• Medusan
    Ampin skrev 2011-12-14 12:04:29 följande:
    Wunderbar! Tack för uppdateringen, någon som nappat på något idag?
    Jag har köpt tallrikar med barpapappa från blå elefant, superfina och lite retro som jag älskar Skrattande
  • Dragonia

Tack för att någon orkar och vill uppdatera

Jag har inte köpt någonting ännu! Var sugen på en Molo-overall från Zillstar, men på kvällen när jag tänkte slå till var rätt storlek borta, men jag hann helt enkelt inte tidigare..

Men det är bra för plånboken!

Svar på tråden Julkalendertråden 2011