• Svar på tråden Julkalendertråden 2011
  • Amalia079

Det här är ju hur spännande som helst... :) Trist bara när man upptäcker att de bara har en kvar av något i en lucka...inte mycket mening med det kan man tycka...

Det va ett extraerbjudande från www.littlebloom.se på facebookgruppen med 20% på maxomorra kläder med koden max20

Sugen på prickigt :)

• h80

zillstar har inte 50% på ytterkläder från molo utan från metoo (jag vet itne hur man ändrar i listan)

• smillie
    www.oiidesign.se har med julkalender idag 30 % på Katvig och sen har dom fri frakt med
    Handlat därifrån 2 ggr, super!
    Den 11 januari kom hon äntligen, vårt underverk......
  • anette 81

Hur är den i storlek? Har hört att den är ganska bred
      Om dottern är c a 105cm vilken storlek är bäst?  110 eller 116?
    Är den varm? overall från me too

• annie dark
    anette 81 skrev 2011-12-07 13:27:32 följande:

Hur är den i storlek? Har hört att den är ganska bred
      Om dottern är c a 105cm vilken storlek är bäst?  110 eller 116?
    Är den varm? overall från me too

Har i 98 till min 92 långe kille, sitter bra. I butiken jag köpte sa de att den är bra. Varm, vattentät osv.
  • anette 81
    annie dark skrev 2011-12-07 14:26:36 följande:
    Har i 98 till min 92 långe kille, sitter bra. I butiken jag köpte sa de att den är bra. Varm, vattentät osv.
    har du provat den än?
    får bli 110 till dottern på 105cm då

• Cinan

Har den i 98 till min son som är 97 cm lång, mätte strl 104 och 98 och det enda som skiljde dem åt var benlängden. De var lika lång i kroppen. Köpte 98an för att den hade dubbel dragkedja och därmed var lättare att ta på. Den känns väldigt varm och är inte lika bred so me too's overaller brukar ha varit tycker jag..
    Vi är mycket nöjda och har fått beröm från dagis för att det är en sån bra och fin overall.

• anette 81
    Cinan skrev 2011-12-07 16:27:57 följande:
    Har den i 98 till min son som är 97 cm lång, mätte strl 104 och 98 och det enda som skiljde dem åt var benlängden. De var lika lång i kroppen. Köpte 98an för att den hade dubbel dragkedja och därmed var lättare att ta på. Den känns väldigt varm och är inte lika bred so me too's overaller brukar ha varit tycker jag..
    Vi är mycket nöjda och har fått beröm från dagis för att det är en sån bra och fin overall.

då räckte inte 104:an till dottern då
Svar på tråden Julkalendertråden 2011