• Svar på tråden Julkalendertråden 2011
  • Amalia079
    Syster Norr skrev 2011-11-29 20:45:31 följande:
    Härligt, det börjar trilla in fler kalendrar!
    Kanske kan lägga till alla längst upp så man inte behöver bläddra igenom alla sidor. Det har ju kommit till ganska många :)

www.littlebloom.se  börjar sin kalender 1 december också  :)
  • Ma Ch

Ms Kanga: tyvärr finns ingen sån knapp när man är i familjelivs app. Därför måste man skriva ett inlägg för att få tråden bland sina favoriter. Tråkigt men så är det...

• Rocket Mania

Kan TS samla alla länkar och lägga dom i TS? Det är hopplöst att sitta och leta i tråden, framför allt sedan när den blir toklång!

http://siggeojuno.se ska också ha kalender, vet inte om den startar idag eller i morgon? 

• MieMilo

Hejsan alla! Här höll jag till en hel del förra året och förra igen fast då med användarnamn Pimm(fick byta pga mailbyte)
     Jag har en webbshop med barnkläder numera och undrar om ni vill ha med den här. Vi kommer köra "lucköppning" tre dagar/vecka. Väntar med att länka tills jag vet om ni vill ha med oss här:) Vill inte trampa någon på tårna. Ha en underbar julmånad alla!  

• tremamma
    MieMilo skrev 2011-11-30 17:03:47 följande:
    Hejsan alla! Här höll jag till en hel del förra året och förra igen fast då med användarnamn Pimm(fick byta pga mailbyte)
     Jag har en webbshop med barnkläder numera och undrar om ni vill ha med den här. Vi kommer köra "lucköppning" tre dagar/vecka. Väntar med att länka tills jag vet om ni vill ha med oss här:) Vill inte trampa någon på tårna. Ha en underbar julmånad alla!  
    man får inte göra reklam för eget men inboxa systernorr så lägger hon säkert till din shop
  • MieMilo
    tremamma skrev 2011-11-30 17:38:29 följande:
    man får inte göra reklam för eget men inboxa systernorr så lägger hon säkert till din shop

Minns det nu när jag läste ditt svar. Tur jag inte tabbade mej:) Tack så jättemycket för hjälpen!
  • Syster Norr

Rocket mania: jag sammanställer shopparna på fredag, då borde alla kalendrar vara igång.

Miemolo: inboxa mig.

Småtting öppnar sin första lucka ikväll kl 20.

Svar på tråden Julkalendertråden 2011