• Orkide

    Julrim till svärmor

    Hej,

    Behöver hjälp med ett litet julrim till svärmor. Hon ska operera sig i början på januari, en väldigt stor operation som kommer kräva att hon ligger och vilar mycket. Detta med vila är något som är väldigt svårt för henne så vi har köpt en portabel cd-spelare och en ljudbok.

    Nu till rimmet: I rimmet vill jag att det ska framgå att vi gått lite över den bestämda budgeten och att det får bli en "jul- och vil-klapp". Den ska också framgå att dessa klappar är till för att hon ska vila.

    Vore väldigt tacksam i alla fall för all hjälp jag kan få.

  • Svar på tråden Julrim till svärmor
  • Kissenger

    Vi vet att du inte kan sitta still
    och att du alltid gör som du vill
    men älskade kära du
    du måste vila nu från sju till sju
    Så för att din rastlöshet inte ska ta över
    har vi köpt lite saker du behöver
    det kanske vart för lite mer än vi tänkt
    men du är värd altt med all glädje du skänkt
    Så nu vill vi att du provar att bara vara slapp
    för det här är en kombinerad jul och vil-klapp

  • bögfamiljen

    men gud ska ni ge svärmor dåligt samvete för att hon får en julklapp som går över BUDGETEN

  • Orkide

    Kissenger: Tack så mycket för rimmet! Helt perfekt Tomte

    bögfamiljen: Det är tack vare såna som dig som familjeliv har fått dåligt rykte. Såna som dig innebär: människor som inte kan hålla sig till TS utan attackerar istället. Du vet inte vad det handlar om utöver det jag skrivit eftersom jag inte har eller kommer att lämna ut mer information då det inte har med min fråga att göra.

  • Kissenger
    Orkide skrev 2011-11-30 13:45:48 följande:
    Kissenger: Tack så mycket för rimmet! Helt perfekt Tomte

    bögfamiljen: Det är tack vare såna som dig som familjeliv har fått dåligt rykte. Såna som dig innebär: människor som inte kan hålla sig till TS utan attackerar istället. Du vet inte vad det handlar om utöver det jag skrivit eftersom jag inte har eller kommer att lämna ut mer information då det inte har med min fråga att göra.
    Varsogod det va bara kul att få hjälpa till
Svar på tråden Julrim till svärmor