Linköping maj/juni 2012
Knytetsmamma: Nej, jag har inte haft några förvärkar innan, under graviditeten. Knappt känt mig gravid, mer än att bebisen buffat runt där inne. Nu känns det lugnt med förvärkar igen. Beräknad förlossning "först" nu på måndag, så jag passar på att njuta av lugnet och ledigheten, kurerar snuva och packar bb-väska. Vi var på Babyproffsen igår och köpte in det sista på listan. Någonting ni saknade i BB-väskan, som ni vill tipsa om? Bra med ett expertteam här innen nu som jag som är sist ut kan dra nytta av 
Jag tycker det har varit så skönt med en sval juni, då mina fötter nästan återfått sin normala form igen och eftersom det känns som jag har en "inre kamin" så är jag ständigt varm iallafall.
Idag ska jag sy färdigt en sovpåse till bebisen och fixa till sömmarna på en tunn virkad babyfilt. Vi har fått en tvättmaskin installerad i badrummet, så ska provköra den också med lite babylakan.
Sovit riktigt gott inatt också!
Kram
Men idag är det iallafall bebisens beräknade födelsedag så vi får se vad som händer framöver.
Bebisen har iallafall fått en egen blågul fotbollsbody så han/hon han heja med pappa på nästa match!
Mamma ringde precis och tyckte det kunde bli lite varmare. Men jag ör helt nöjd med det lite svalare vädret än så länge.