Bootcamp har klippkort (5ggr för 100,-/gång och 10ggr för 90,-/gång..) funderar på en gång i veckan och gym- för ryggens skull... Tror jag behöver det mer än någonsin nu. Tycker dock det är rätt trist med maskiner... Behöver eg prova bootcamp för att veta om det är något man/jag vill/kan göra flera gånger i veckan.. Det som talat för det är ju att E kan vara med
frågan är om man är ute?? Blir det inte lite kallt och trist väder för de framåt hösten!!?? (skäl att slippa träna!?
) hmm
Jaja...
Har kontaktat olika babysims arrangörer för att försöka få en plats, men Anders vill gå och då krävs em/kväll alt helg... Får se om jag får napp, har inte hört något sen jag skickat förfrågan, men det är sommar och uppehåll, så inte direkt väntat heller just nu...
Ester bara älskar att bada i balja iaf så hoppas det blir en bra och trevlig upplevelse för henne.
Var på yogi igår kväll och åt indiskt.... Gud vad gott det är!!! Lite firande av A semester ( å lite nostalgi/firande då det var där första dejten avslutades för tre år sen rätt så precis...
)
Ester sköter sig galant, men vill inte sova i vagnen... Sitter med och tittar på allt och alla och somnar sen i famnen och kunde läggas ner i soffan mellan oss, där hon sov gott hela måltiden
Ska planera semester bara Anders vaknar (såklart kan jag inte - för en gång skull- somna om efter amning) Behöver en plan för bilåkande/husbilåkande (skönt att vi har en sån när vi ska ner till Holland på bröllop) när Ester är med... Samt att vi måste lösa katterna under tiden vi far runt och semestrar...
Ska bli kul att göra sommar på ett annorlunda sätt i år, då man har annat att ta hänsyn till än bara oss själva.
Funderade mycket kring flygandet som tänktes för Holland och kände att det var tidigt (både i ålder och klockslag) samt att det blir kort tid på en lång resa... Har nu ordnat husbil så det blir en vecka semester i Europa, typ.. Tar det lugnt ner och stannar och kollar läget i Danmark, Tyskland och Holland innan bröllopet och sen en extra dag efter bröllopet på plats innan hemfärd och ett stopp i Tyskland och Ullared... Får se hur planen bli och vad vi gör, är ju fler som vill få ut något av ledigheten... Å andra sidan är jag nöjd med om Ester trivs på resan och jag får se brudparet samt kolla lite i Ullared på vägen hem, sen kan Anders få sina stopp m sevärdheter el vad han nu vill..
Kolonihäng under helgen om vädret vill- annars slappa hemma
Nehe ska försöka somna lite igen... Blir så himla trött senare i dag annars
Trevlig sommar alla!!