Inlägg från: franed |Visa alla inlägg
  • franed

Linköping maj/juni 2012

Har inte kommit så långt i planeringen av föräldrardagar, men inser att det är dax att ta tag i det. Har kommit så långt att jag kollat lite i almanackan hur länge till jag ska jobba och inser nu att enligt min planering är det exakt 2 månader kvar att jobba
    Får jätteångest när alla syr och stickar mm, inte för att jag inte kan, men jag har liksom ingen lust. Har börjat på lite småsaker men blir visst aldrig klar... Jag ska göra ett litet babynest, men har inte bestämt tyg än, så jag hoppas att när jag börjar med det får jag lite inspiration och fortsätter av bara farten. KnytetsMamma: det var superfint, det som ni hade gjort. 
    Sen inser jag när jag kollar almanackan att jag har dubbelbokat mig på fredag, så tyvärr kan jag inte komma på fikat Så jag får se fram emot nästa tillfälle istället.
    Ha en fortsatt bra vecka nu allihopa!  

• franed

Hoppas ni hade en trevlig fika i fredags. Ser fram emot nästa date vi måste planera in nåt snart tycker jag.
    Har verkligen massor att göra just nu (jobb) och är dessutom dödstrött på kvällarna så jag är inte så flitig framför datorn... Men det var kul att uppdatera sig lite här iaf. 
    Hoppas ni har en bra vecka allihop  

• franed

Jag tror jag kan den 1 april, har för mig om att jag skulle iväg på nåt på dan, men lite senare på em kan jag nog. Fattar inte hur varenda helg bara kan bli uppbokade på nolltid...  
    KnytetsMamma , vår föräldrargrupp börjar den 12/4, så då hamnar vi nog i samma grupp
    Ha en trevlig helg! 

• franed

Låter trevligt med fika den 1/4. Jag kan tyvärr inte förrän lite senare men jag kan ju dyka upp när jag är klar. Jag är mest trött just nu, kan ju bero på en förkylning, men längtar efter lite lov. Bara 2 veckor till påsk, ska bli skönt med lite ledighet. Idag blev det våffla på Åbacka, himla mysigt i vårsolen

Fikalista 1/4:

Lilla_a76 (anna)
    KnytetsMamma (Maria) 
    Sandraf (Sandra)
    Javli (Alexandra)
    franed (Annica) 

• franed

Espresso House funkar bra för mig. Som sagt så blir  jag nog lite sen, har annat inbokat vid 1 men hoppas jag ska kunna vara med på fika en stund iaf. 
    Hoppas alla får en trevlig helg nu  

• franed

Jag hann inte Ibland är jag verkligen en sån tidsoptimist, tror jag ska hinna göra allt på ingen tid alls... Men jag hoppas att ni hade en trevlig fika i eftermiddags. Nästa gång ska jag med!!! Nu endast 4 dagar kvar till påsk och till lov, känns helt ok med lov snart faktiskt.
    Ha nu en riktigt bra vecka allihop  

• franed

Hoppas alla haft en trevlig påskhelg , det har jag.
    KnytetsMamma, vi ses på torsdag skulle jag tro. Vi verkar ha samma dag och tid till vår föräldrarträff...
    Idag håller jag på med nån sorts städning av skåp, tänkte jag skulle göra lite plats för lite "minikläder". Men istället har jag lyckats röra till det, så nu ligger det grejer överallt och jag är trött. Så nu har jag paus och hoppas få tillbaks lite energi så jag kan fortsätta.
    Tycker också vi måste ha en fika snart. Jag har ju lyckats missa de två senaste gångerna
    När skulle det passa er andra bäst. För mig ett tag framöver passar det nog bäst i veckorna. Helgerna är rätt uppbokade, allt ska visst hinnas göras precis nu.
    Ha en bra dag. 

• franed

Sista dagen på lovet men sen ska jag bara jobba 31/2 vecka till, så jag ska väl inte klaga
    I dag ska vi prova fiskspa, det känns spännande men lite läskigt också. Hoppas jag vågar sticka ner mina fötter till fiskarna...
    KnytetsMamma: håller med om att föräldrargruppen var trevlig. Kanske hade förväntat mig mer information, men det verkar ju komma nästa gång. Att diskutera i mindre grupper är iofs intressant, men vi har ju oftast inte svaret på det vi undrar över, vi kan bara ha olika tankar om det.  Men som sagt det var trevligt och människorna var trevliga och öppna, så det blir två trevliga gånger till att ses.
    I dag ska jag på information hos sjukgymnasten. Någon som varit på det? Känns som att jag varit på mvc lite väl mkt den här veckan, barnmorskan i ons, föräldrarträff igår och idag till sjukgymnasten. Men nästa vecka blir det lugnt, tur är väl det, för då är det jobba som gäller, utvecklingssamtal som ska fixas och sen måste jag väl ta tag i projektet att skriva en vikarieplanering för resten av terminen
    Vi ses på fika på tisdag.
    Ha en bra helg nu allihop.

Fikalista tisdagen den 17/4 ca kl.16
     Kaffe
    KnytetsMamma
    Sandraf 
    franed

• franed

Espresso House låter bra för morgondagens fika. Ska bli kul att se alla igen Jag blir nog tyvärr lite sen, vi ha konferens på jobbet till 4. Det skulle vi inte haft enligt  min almanacka... Men jag ska försöka ta mig in till stan så fort som möjligt, kanske kan smita lite tidigare.
    Vi ses i morgon  

• franed

Grattis Sandra! Vad skönt att höra att ni alla mår bra. Hoppas vi ses snart.
    Veckan som kommer är det lite mycket som ska fixas och ordnas, så jag måste nog tyvärr tacka nej till fika den här veckan Men snart så slutar jag jobba och då blir det förhoppningsvis lite lugnare ett tag... 

Svar på tråden Linköping maj/juni 2012