Linköping maj/juni 2012
Knyttets mamma: Ja, det är svårt med kläder =). Hoppas du klara dig med din jacka och att våren kommer snart! Inte klokt vad man längtar efter solen, känns som det var 100 år sedan det senast visade sig. Håller med om att det känns skönt att kunna lägga undan pengar eller göra fynd vad gäller saker. Det är alltid kul att kunna unna sig något extra med sparade pengar. Mycket saker som säljs ser ju knappt använda ut heller och med barn så slits vissa saker. Jag tycker det känns skönt att verkligen kunna använda kläder och vagn och det är inte hela världen om det kommer en fläck =)
En fika någon dag vore roligt =). jag har ganska flexibla arbetstider just nu =).
Välkommen Emmis78: Roligt med fler från stan som ska ha barn =). Du snart se att du snart kommer känna lite rörelser. Jag ligger ju en månad framför dig och började inte känna riktiga rörelser förrän någon vecka sedan. Det är fortfarande svårt att känna utifrån, men det kommer säkert tids nog. Måste ändå känns tryggt för er att ni precis var på ultraljud och såg att det var bra i magen. Helt underbart att få se bebisen också!
Ang.spjälsäng så har vi köpt det. Hoppas kunna bona om lite där, det är så svårt att veta hur nätterna kommer bli och hur mycket bebisen verkligen sover där. Därför har vi inte köpt en vagga, utan en säng som även fungerar när han eller hon är lite äldre. Vet att det finns som en kudde med kanter runt, så kallad babynest (går säkert att googla på) som bebisen kan ligga i =)