Linköping maj/juni 2012
Mycket trevlig stund igår.. tråkigt Javli m akuten, men vi tänker på er och hoppas på bättring.. Ni var saknade
Underbart kul att träffa er alla igen, nu är vi mammor hela bunten. Extra kul att se MoaLi med Alice...så liten å ny
Ester sov som en stock mer eller mindre hela kvällen och även natten, bara några enstaka amningar som skulle till.. Kan hoppas hon kommer in i den rytmen så mamma får sova/ egentid och E drar ner på sin växtlighet
jag vill fortfarande oxå ha en liten bebbe.... Det har gått så fruktansvärt fort, dessa veckor som gått... Kan inte fatta var de tar vägen.
Nu sover hon i våran säng...hon ser så liten å nätt ut då... Passar på att äta frukost och tittar på kort vi fick igår från framkallningen... Att det går att växa å ändras så mycket på snart 7 veckor
Å jag älskar henne bara mer och mer för varje dag som går!!! Helt gränslöst vad man kan få känslor för en annan människa.
Kan vakna på natten ( i tro på att hon är hungrig- men hon pratar bara i sömnen
) och bli liggandes å titta på henne där hon sover och myser så tryggt och gott
sen vet jag inte vem som tycker det är mysigast att ligga NÄRA på morgonen efter den matstunden.....Ester el mamma
Idag ska jag hinna lite.. måste till posten på Hemköp- för jag har fått två avier på paket
fast jag tror att de är till Ester dock....
Sen efter jobbet kommer Anders hem med 10 kollegor som ska cykla arbetslaget runt för att kolla hur man bor och ha lite vätskepauser
Kram på er i solen!!! Vi hoppas den håller i dig under helgen