Inlägg från: Fredrika |Visa alla inlägg
  • Fredrika

Tempur, vänjer man sig?

Om du har problem med ryggen ska du (oftast) inte ha en mjuk och fluffig säng då det inte ger kroppen den stabilitet den behöver. jag sov i många år på en vanlig resårbotten med en extra vanlig skummadrass på och hade så sjukt ont i ryggen att det kändes som om njurarna låg på golvet. plågade mig igenom några år till på kass resårbotten och vanlig bäddmadrass (en på5cm) och sen fick jag tummen ur och köpte ikeas tempur variant som bäddmadrass, höll fortfarande på att dö och var säker på att det inte var rätt för mig tills ajg bytte resårbottnarna, nu har jag aldrig ont i ryggen och ser fram emot att få gå och lägga mig varje kväll, tror inte att jag någonsin kommer kunna sova utan någon form av tempur i en säng och ser fram emot nästa graviditet, fatta att få ligga i en sådan underbar säng! måste ju vara fantastiskt ;)
    jag röstar för att det är det bästa som hänt mig och förhoppningsvis dig också men håller emd om att man får mer ont precis i början, det är som att allt måste hamna på plats igen.

lycka till :) 

• Fredrika

jag rör mig mkt i sömnen men märker inte ens av det

Svar på tråden Tempur, vänjer man sig?