• Smilla08

    BIM i december!

    Någon mer än mig som har BIM nu i december?

    Jag har BIM kring 12-14 december, så jag hoppas på en liten luciapresent!
        

  • Svar på tråden BIM i december!
  • muskan

    BIM 17 eller 18 december hoppas oxå på en plus til oss alla

  • Desiderans

    Ojoj.... då hoppas vi på det!
    Jag har svullnat upp i hela kroppen (och framförallt på magen) har gått upp ca 1,5 kg på ett dygn... I söndags fick jag ett skarpt stick upp i underlivet på höger sida...gjorde skitont och varade i ett par sekunder. Sedan dess har jag haft typ som mensvärk lite till och från. De genomskinliga flytningarna har nu blivit vita. Men om det är symptom på graviditet eller pms...ptja... det återstår nog att se. Ska försöka hålla mig till den 13e innan jag testar......ujuj... Flört

  • Smilla08

    Och jag som alltid får vita flytningar mellan ägglossning och mens har nu genomskinliga! Så olika det kan vara :)
    Dock vet jag att under min första grav kände jag inget förrän i v 5 och med tvillingarna inte förrän v 7. De gånger jag faktiskt trott att jag varit gravid så har det varit PMS..
    Bara vänta och se :)
    Har du barn sedan innan? Och när ska du testa dig?

  • Desiderans

    För mig är det olika från gång till gång med flytningarna...hehe, ja det är bara att vänta och se.
    Nej, det är första barnet som vi nu försöker få till. Själv då?
    Jag har BIM runt den 13e och har lovat mig själv att vänta till den 13 innan jag testar.... har testat som en galning de andra månaderna, men blir ju bara besviken,...Själv? 

Svar på tråden BIM i december!