• MiScHoOo

    Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!

    Jag tycker det är störigt med dessa FÄST trådar. Tycker ni inte det blir bättre om dem hade egen placering så som senaste inlägg, senaste trådarna?!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!
  • MiScHoOo

    När man trycker på senaste trådarna så kommer det upp tre trådar två tävlingar och en bildtråd som är skapade av forumvärd och moderater. Kan dem inte lägga dessa fäst trådarna under en länk som står fäst så som senaste inlägg, senaste trådarna, omröstningar osv?! 

  • MiScHoOo
    Frontline skrev 2011-12-03 00:31:56 följande:
    Och   

    hade verkligen varit trevligt att läsa de senaste inlägg och inte alltid behöva läsa den första för att hoppa över dessa tre trådarna, för att folk har inte gjort inlägg. deras placering blir inte senaste inlägget...
  • Millan83

    JAAAAAA!!!! Faktiskt! Det är tävlingar hit, omröstningar dit och jag är ju liksom inte intresserad!! Jag vill att det ska vara ett dynamiskt flöde, nya och populära (trådar som uppdateras ofta) högst upp, vill inte skrolla ner för en massa skit! 

     


    I'm a singer, not a player!
  • Lindreas

    Hade det varit okej om det hade varit sossarna som gjort trådarna då? I övrigt fattat jag inte problemet, det är väl bara att scrolla?

Svar på tråden Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!