Inlägg från: Anonym (Vårtan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vårtan)

Tips mot envisa vårtor?

Har haft vårtor på fotsulan i flera år, har försökt med en del för att få bort dom: vårtmedel (starkt), frysa hemma (wartner), nagellack, fila, försökt peta bort dom men ingenting får dem att försvinna, endast bli mindre (dock är de redan ganska små det är inga jätte vårtor, de sitter på övre delen av fotsulan)... nån som har något tips för att få bort dom? Något som jag inte provat?

• Svar på tråden Tips mot envisa vårtor?
  • Anonym (Vårtan)

Wow silvertejp, det var något nytt det!!

Anonym (snabbis) skrev 2011-12-04 23:03:52 följande:
    Vilken vävtejp som helst funkar skulle jag tro bara den har ordentligt med klister så det blir tätt.
    Det går alltså inte med kirurgisk papperstejp, det måste vara super tätt...?
    Anonym (mimmi) skrev 2011-12-04 23:03:58 följande:
    köp lapispenna på apoteket. Vårtan bli svart och så lossnar och torkar det lagret, man tar bort det, lägger på nytt lapis, och så gör man så tills vårtan är borta. Tar inte värst lång tid.
    Läste om den på läkemedelsverket och det verkar väldigt komplicerat, men fungerar inte tejpen ska jag pröva den!
  • Anonym (Vårtan)

Wow alltså, silvertejp var inget dåligt råd! Märker redan skillnad på vårtorna och är övertygad om att de kommer vara borta inom en snar framtid! Använder fil, nagellack och silvertejp, så det är ett tips till alla er som har envisa vårtor!!

Svar på tråden Tips mot envisa vårtor?