Inlägg från: Fyrbarnsmorsa |Visa alla inlägg
  • Fyrbarnsmorsa

Börjat blöda igen efter snitt?

Så var det för mig vid mitt senaste snitt.Jag slutade blöda för att sen börja igen efter ca 2-3 v,ringde in på gyn och frågade och dom sa åt mig att komma in för dom trodde det var livmoderinflammation.Dom gjorde ett vul och han konstaterade att jag fått mens och hade fullt med äggblåsor.Jag var i total chock kan tilläggas

• Fyrbarnsmorsa
    Havsluft skrev 2011-12-04 14:47:12 följande:
    Hm, intressant! Det känns på något sätt lite som mens, men det låter så orimligt... (Tilläggas kan att jag ammar för fullt.)
    Jag helammade jag med
  • Fyrbarnsmorsa
    Havsluft skrev 2011-12-04 14:47:12 följande:
    Hm, intressant! Det känns på något sätt lite som mens, men det låter så orimligt... (Tilläggas kan att jag ammar för fullt.)

Jag vet ju att jag väldigt lätt blir gravid och med andra barnet blev jag gravid när han var 2 månader.

• Fyrbarnsmorsa
    Havsluft skrev 2011-12-04 16:30:03 följande:
    Ja det vet jag ju så klart, men det verkar ändå lite extremt att jag skulle fått ägglossning typ några dagar efter snittet, under tiden jag hade avslag?..
    Tja,det hände mig,jag var som en fågelholk där jag satt.Fick ur mig -men jag är ju gammal nu (38 år då) fick som svar-din kropp är inte lika gammal som du tror den är och skratt.
    Vore jag du skulle jag ringa in och fråga,har du även ont så kan det ju vara livmoderinflammation.Fast då borde du väl fått feber vid det här laget
Svar på tråden Börjat blöda igen efter snitt?