• Osiris75

Nån som köpt nya gåbandet Attract HMT-1030?

Hej!

Funderar skarpt på att köpa Attracts senaste gåband HMT-1030 - nån som har erfarenhet av den?
    Fått bästa betyg i "Villa aktuellt" i nov -11 när de testade olika gåband / promenadband / löpband ....

http://www.attract.nu/sida/attract-motion-och-promenadband

Den är längre, bredare, klarar att springa på, har 12 olika program, funkar 60 min åt gången och allt låter väldigt bra!

Erfarenhet nån?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-22 12:41
    - Köpte ett Attract 1030 och kan rekommendera det!!
    Läs inlägget längre ner
  • Svar på tråden Nån som köpt nya gåbandet Attract HMT-1030?
  • Smilla1976

*puffar* är nyfiken på någon som har det nya Attract gåband som ska vara förbättrat sen det första..: Någon?? :)

• Maulma

Puffar... funderar oxå på att skaffa ett sånt nu när dom har så bra pris på det. Så...någon med erfarenhet av det?

• Bettan72

Jag har ett, tycker det är skitbra! På det nya kan man både gå och springa + att man kan använda det i 60 min istället för 30 som det gamla. Just nu är det dessutom kampanjpris 2995:-

• Tjoflöjt

Är lite nyfiken bara, vad händer när man använt det i 60 minuter?

• Bettan72

Det är för att spara motorn man bara ska använda det i max 60 min, inget speciellt händer väl men det håller längre.

• Smilla1976
    Bettan72 skrev 2012-01-16 21:54:07 följande:
    Jag har ett, tycker det är skitbra! På det nya kan man både gå och springa + att man kan använda det i 60 min istället för 30 som det gamla. Just nu är det dessutom kampanjpris 2995:-
    Jag är jättesugen.. Provtestade den förra varianten, men tyckte inte det var så bra, den nya modellen verkar klart bättre!
  • fnatic

Någon som har bilder på det vita stilrena löpbandet? Finns det någon återförsäljare som man kan betala med via  internetbanken?

• Osiris75
    fnatic skrev 2012-01-17 17:05:17 följande:
    Någon som har bilder på det vita stilrena löpbandet? Finns det någon återförsäljare som man kan betala med via  internetbanken?
    Tror att Stadium säljer denna via nätet, kan vara värt för dig att kolla upp..... Bilder på de olika färgerna finns på Attract:s hemsida   http://www.attract.nu/sida/attract-motion-och-promenadband

Lutar åt att jag också köper ett, bara lite orolig om det funkar i källaren då det är lågt i tak.....
    2995 kr är ju ett riktigt klipp!!!!
  • Maulma

Jag provade idag i affären för första gången att gå på ett... och det var ju smått läskigt! Ni som har nån form av motionsband, kändes det bra på en gång när ni gick på det eller är det liksom en invänjningsperiod eller hur jag ska uttrycka det?

• Smilla1976
    Maulma skrev 2012-01-17 21:34:41 följande:
    Jag provade idag i affären för första gången att gå på ett... och det var ju smått läskigt! Ni som har nån form av motionsband, kändes det bra på en gång när ni gick på det eller är det liksom en invänjningsperiod eller hur jag ska uttrycka det?
    Provade du det nya motionsbandet eller den gamla varianten?? Den gamla var vinglig och inte alls behaglig..har dock inte provat det nya..
Svar på tråden Nån som köpt nya gåbandet Attract HMT-1030?