spökplumpen skrev 2012-04-11 22:35:23 följande:
Smilla: På nätet finns mattor att köpa. Vi har dock varit otroligt lata och inte kommit oss för att beställa än.
Hur har det gått med hackandet?
Tänkte bara putta upp tråden lite, ifall det är någon som funderar på att köpa ett band. Vi har nu haft vårt ett tag och vi äääälskar det! Det är det perfekta hjälpmedlet för oss som har småbarn och aldrig kommer iväg till gymmet. Och det finns inga undanflykter, man kan träna när som. Själv brukar jag gå en vända direkt efter frukosten och eventuellt en vända till på kvällen när jag har lagt grabbarna. Ska man träna "på riktigt" så gör man det inte gärna direkt efter att man har ätit, men på bandet spelar det ingen roll. Är det grått och kallt ute, perfekt då att gå inne och samtidigt kolla lite på tv. När det är riktigt regniga dagar kan jag få lite ångest över att jag inte går ut med barnen, men de leker lika bra inne som ute även om man vill åt lite frisk luft. Och jag kan numera få min dagliga motion trots att regnet öser ner.

Jo, jag upplever ett visst hackande, men man vänjer sig

Vi är oxå supernöjda med vårat, man får mer motion än annars och precis som du säger nu när det varit regnigt så finns det ju inga ursäkter iaf, det är bara att kliva upp på bandet och bränna
ska kolla gummimatta på nätet..