Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

Din man börjar klä sig som en kvinna

Ledsen men nej jag skulle tusan inte klara av det alls, min man har skägg och är så mycket man som en man kan bli och skulle han börja klä sig i klänning och måla naglarna så skulle det som gör att jag går i gång och älskar honom så mycket försvinna.
    Jag är tokig i honom just för att han är så mycket man och det finns inget kvinnligt alls hos honom, jag får känna mig som den kvinnligaste kvinnan i världen bredvid honom och jag älskar det.

• vampyria2

Jag har en dotter som ser ut och klär sig som en liten grabb och har inge problem med det, hon är sig själv och vi älskar henne för den hon är.
    När det kommer till min gubbe så skulle det innerbära att han blir något som jag inte hade fallit för från början och jag skulle känna det som att han hade ljugit för mig så därför tycker jag inte att det är så konstigt att jag skulle välja att gå faktsikt...det betyder inte att jag ser ner eller tycker att människor som vill kä sig i det andra könet är mindre värda faktiskt.

• vampyria2

Lite intressant at snacket brukar vara att man ska klä sina barn neutrallt men killar ska absolut få ha klänning om de känner för det Drömmer

Svar på tråden Din man börjar klä sig som en kvinna