• Anonym

    Risker med rimming/slicka anus på tjejen

    Vad är finns det med hälsorisker med att slicka i och runt anus på varandra? Försvinner eventuell hälsorisk om man duschar/tvättar sig innan med tvål och vatten innan?

  • Svar på tråden Risker med rimming/slicka anus på tjejen
  • FlaskBacken

    Risk och Risk?

    De flesta oroar sig nog för att hon skulle släppa en fjärt! Obestämd

    Själv oroar jag med mest för att hon släpper en blöt fjärt!  Död


    Alltid retar det någon stackars jävel!
  • Anonym

    Varför vill man slicka i sig bajs undrar jag? Fullständigt obegripligt mao. 

  • Anonym (va?)
    Anonym skrev 2011-12-07 11:52:42 följande:
    Varför vill man slicka i sig bajs undrar jag? Fullständigt obegripligt mao. 

    Varför skulle det vara bajs där? Torkar du dig inte ordentligt? Inuti finns inget i ändtarmen om du inte behöver gå på toa och i så fall lär man väl göra det först.
  • RebornEve

    min sambo gör det ofta på mig...och vad jag vet har det aldrig varit något fel på honom efteråt :)


    jag blir hellre ogillad för den jag är, än gillad för den jag inte är...
  • Tom Araya

    God hygien med tvål och vatten skulle jag rekommendera, om inte annat för att det ska kännas fräschare mellan benen för den som är där med ansiktet. Jag tycker det gäller oralsex överhuvudtaget.

  • Anonym (Bakterier)
    Anonym skrev 2011-12-07 07:15:03 följande:

    Vad är finns det med hälsorisker med att slicka i och runt anus på varandra? Försvinner eventuell hälsorisk om man duschar/tvättar sig innan med tvål och vatten innan?


    Bakterier kanske?
  • Anonym (Slicka bajsring)

    Risken är att bli beroende. Har jag blivit av tjejens röv hål. ..

  • Lione81
    Anonym (Maskrisk) skrev 2020-01-17 21:20:50 följande:

    Du kan få mask och e-coli.


    Hurdå om du tvättar dig ordentligt med tvål och vatten. Då är det rent
  • Anonym (Maskrisk)
    Lione81 skrev 2020-01-18 01:38:53 följande:

    Hurdå om du tvättar dig ordentligt med tvål och vatten. Då är det rent


    Rent betyder inte att bakterierna är döda.
  • Tom Araya
    Anonym (Maskrisk) skrev 2020-01-18 01:54:43 följande:
    Rent betyder inte att bakterierna är döda.
    Vi är alla fulla med bakterier överallt, vilket i regel inte är några problem...
    vi äter, dricker, pussar, kramar, kysser, hånglar, slickar, suger och får i oss massor av bakterier.

    Vanliga hygieniska åtgärder tar inte död på bakterier, utan vad man gör är att man tvättar bort/löser upp smutsen som bakterierna frodas i och på så vis får bort det mesta av bakterierna, i regel tillräckligt för att vi inte ska bli sjuka.

    Att stoppa fingrarna i munnen eller att plocka mat med dem kan således vara lika illa, eftersom du antagligen använt dem även till att torka dig efter att ha bajsat och kissat... skillnaden är som alltid, om man har tvättat sig imellan.
  • Anonym (Fyll i anonym signatur)
    Anonym (Maskrisk) skrev 2020-01-18 01:54:43 följande:
    Rent betyder inte att bakterierna är döda.
    Går inte att tvätta bort risken för mask heller Drömmer
Svar på tråden Risker med rimming/slicka anus på tjejen