Inlägg från: LindaMagnusson |Visa alla inlägg
  • LindaMagnusson

Gravid?

Hej! Jag testade svagt positivt i måndags 5/12 och sen ionsdags 7/12 så testade jag starkare positivt. Testade igår torsdag morgon och idag fredag morgon neg.... Alla test är tagna med morgonurin som vatt i låsan i minst 7tim. Vad beror detta på? Är jag gravid eller? När bör jag testa igen?

• Svar på tråden Gravid?
  • LindaMagnusson

Tack. Testade i morse med clearlue vecko indikator. Fick INTE GRAVID... Hade sista mensen 30okt. Då borde jag lita på det jag tog i morse?

• LindaMagnusson

Ja idag testade jag clearblue och det va neg.. Förstår bara inte hur ett test blir positivt när det inte är det!?

• LindaMagnusson

Kan man få missfall utan att blöda?? För jag har då inte fått någon blödning alls.. Ingen mens heller och testar fortfarande negativt...

• LindaMagnusson

Fått lite bruna flytningar nu som börja igårkväll.. Vad beror detta på? Har ingen mensvärk.... Bara molar lite emellan åt!

• LindaMagnusson

Okej, har verkligen ingen smärta eller värk alls och har inte haft... Och jag skulle väl testat pos mer än 1 gång då?

• LindaMagnusson

Ja om
    Man fått missfall testar man positivt långt efter och jag testar bara negativt och har ingen blödning.. Vad ska jag göra fattar ingen ting? Och bm i min kommun nekar mig att komma dit... "vänta in din mens" fick jag höra...

Svar på tråden Gravid?