Skulle din dotter få använda denna klänning?
Frågan är ställd till dig som gillar genus.
Ponera att din dotter när hon är 7 år verkligen vill ha denna på alla kalas och alltid när hon vill vara extra fin, skulle du köpa den till henne?
Frågan är ställd till dig som gillar genus.
Ponera att din dotter när hon är 7 år verkligen vill ha denna på alla kalas och alltid när hon vill vara extra fin, skulle du köpa den till henne?
Nej fy är min första tanke...klänningen passar bättre på en maskerad.
Min äldsta dotter bodde i liknande klänningar en sommar när hon var liten. Hon älskade dem och man kunde köpa dem super billigt på torget här i stan så jag såg ingen vinst i att neka henne det.
Och ja hon fick leka i dem och smutsade ner sig rejält men va tusan hon var lycklig så det var helt okej :D
Att förbjuda sina barn att ha på sig vissa kläder är för mig lite väl hårt. Vad spelar det för roll om det är världens fulaste plagg så länge barnet verkligen älskar det?
Mitt/mina barn kommer att få klä sig hur dom vill, känner att jag nog inte kunde bry mig mindre faktiskt.
Min dotter skulle (som tur är ) inte vilja ha den klänningen. Hon är tio år!
Svarade annat. Skulle absolut köpa den till min dotter om hon var 3-5 år sen tycker jag den känns barnslig när de börjar skola och jag vill inte att hon blir utskrattad i skolan. Men nu när min dotter t,ex är 8 så köper jag ju andra klänningar som är rosa men tuffare.
Nej men endast för att jag tycker att 7åringar borde växt ifrån det där med att klä ut sig till prinsessor. Du skrev inget om maskerad så nej inte bara för att vara extra fin.
Det känns som att 7 år känns lite för gammalt för att ha en sådan klänning. Jag tycker att den ser ut som en utklädningsklänning, minst sagt tacky, och jag skulle fråga henne om vi inte kunde köpa ett bättre alternativ. Men visst skulle hon få ha på sig den om hon verkligen ville.